Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

kite tengok sape yang kene

Ok..
Hari ini aku nak berkenalan dengan 2 newest followers aku. sorangnya name yang belum ku ketahui tapi tengok blog macam baru jer. aku pollower ke 7 nya. ah!! name mesti tujuh? nape mesti bukan 8 or 9? 
Aku bace blog die. ok..boleh tahan. dan aku komen. dan aku harap beliau tidak terasa dengan komen aku yang agak......hehehehe sila jangan marah okey?
Ah..mula-mula lagi aku dah terkomen sebegitu. tapi aku tengok dia nih minat naruto. same gak la macam aku. minat anime.
kalo korang nak terjah, sila klik di sini untuk bekenalan ke. kepada kawie, anda di alu-alukan. mana la tau kan. kot-kot anda bertemu jodoh di blog beliau. kalo bukan dengan empunya blog, maybe dengan follower-followernya. hahahaha

Dan yang seterusnya adalah miss marquiss. marquiss tu ape wei? adakah ia sejenis makanan? aku taktau jadi aku terus tanya. hehe blog die cun gak. owang nye pon cun gak. hahahaha kawie, ko x bekenan ke? wakakakkaka 

Agak-agak kawie terus jatuh cinta tak ni? wkakakakaa ok kawie dan anda-anda semua. sila terjah di link ini.

p./s : aku still kat kolej. nk daftar ko-ko ape eh.. malaih tol la aku nih.

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET