Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Wujud ke doraemon?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

ini merupakan petama kali aku update blog menerusi telefon dgn mggunakan browser opera mini. Jika mggunakan pc, amat lmbat loading tetapi mggunakan telefon lbih cpt dan pantas.

aku terbaca entri cik memey berkenaan doremon. Aku amat tertarik dan aku tggalkn sdikit komen.

jika benar doremon tu wujud, maka mesin masanya turut wujud. Akan aku gunakan mesin masa tesebut dan kembali tika aku berada di tgkatan 6 rendah dahulu. Ketika sebulan sebelum raya puasa.
Akan aku pastikan pada hari tersebut agar aku tidak ke cyber cafe seterusnya aku tidak akan berpeluang mengenali gadis tersebut.
Aku tahu, aku yang salah dan aku yang silap. Aku tidak perlu letakkan kesilapan aku atas diri gadis tersebut. Namun aku akui, perkenalan dengan gadis tersebut telah secara mendadak mengubah diri aku. Boleh aku katakan bahawa aku semakin sesat. Ya!! Aku kian sesat dan makin sesat.

Jika benar doremo itu wujud, ini yang aku ingin ubah. Banyak dosa telah aku lakukan. Banyak kesilapan telah aku buat. Aku sedar namun aku lemah bertindak berubah.

Jika benar doremon itu wujud, tidak sesekali aku bekenalan dengan gadis tersebut.

Aku minta maaf pada gadis tersebut
DAN
Aku mohon ampun darimu ya Allah.

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET