Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Kedua : Langkah menjadi bos

Assalamulaikum.....


Jika sesiapa yang telah terbaca kisah pertama, ini merupakan kisah susulan langkah aku untuk menjadi bos. Hahahah ( berangan je lebih ). Tapi tidak mustahil untuk tempoh beberapa Hari? Minggu? Bulan? Tahun? Hananan mana la tau..Tuah ayam nampak di kaki, Tuah aku? kot2 la penampaq ka.. mana nak tau kan..


Okay!! ini merupakan entry merapu. Tiada kaitan antara yang telah hidup, yang masih hidup mahupun yang akan hidup. Hahahahah Ape-ape pun....Saja ja nak menaip.. Dah dua hari tidak menaip gara-gara exam yang ntah ape-ape. Hahahah sebenarnya frust sebab macam tak bape nak boleh jawab jerk 1 paper....Hahahaha Wat malu jerk....Iskkk....


Okay..Cuma nak gitau, Bos aku takde. So???? so ape lagi, aku la yang jadi bos. Aku yang berpeluang untuk membuat keputusan semasa ketiadaan bos aku. Hahahahaha Giler riak takbur... cissss






p/s : sok bace paper cari bahan tuk entri!!!! Zazssssss,,,!!!!!

1 comments :: Kedua : Langkah menjadi bos

  1. selamat pagi boss

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET