Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

addict


Assalamualaikum....w.b.t

Dah lama sangat rasanya tidak menaip kat sini. Biasalah, aku bukannya bloggers tegar. Sekadar menaip bila rasa mahu menaip. Mungkin kerana aku cepat boring dengan sesuatu hobi. Patutla aku selalu je ada hobi baru. hehehehe Ini bermakna aku tidak akan addict kepada sesuatu secara serius dalam jangka masa yang panjang.
Macam biasa, tadi aku ada keluar makan bersama ex-bos. Pastinya mesti ada sahaja topik yang dibualkan. Dan selalunya berkaitan dengan bangsa melayu. Mungkin kerana semangat kemelayuan ex-bos aku begitu tinggi. Aku pun ada la jugak tapi tak la sekuatnya. hehehe

Perbualan dimulakan dengan satu soalan ke arah politik. Dipendekkan cerita, salah seorang qariah masjid bertanyakan ex-bos aku " Apa pandangan encik..... tentang PRU ke-13 nnt? ". Satu soalan yang cukup ringkas dan jawapan yang diberikan juga cukup ringkas . " Jika orang Melayu berpecah seperti sekarang, kuasa politik Melayu akan tumbang ".

Ah..berpolitik la pulak aku malam ni. Entah la, tak jadi lah nak menaip isi perbualan yang selanjutnya. Tiba-tiba sahaja mood hilang....
sambung lain kali la pulak. belom masuk lagi topik yang sebenarnya. hehehehe



p/s : to be continue..selamat berpuasa
 

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET