Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Kekasih hati aku yang baru


Ok..inilah sepupu aku iaitu anak sulong kepada makcik dan pakcik aku. Oleh kerana namanya agak panjang, jadi aku tak ingat siapakah nama budak kecik yang comel ni. Hehehe maap na makcik dan pakcik. 

Mula-mula jumpa, bukan main sombong lagi budak kecik ni. Langsung tak tegur aku. Tapi aku tak kisah pasal dia kan budak. Takkan la itu pun nak berkira jugak kan? Biar je lah. Kata mak nya, perangainya memang sebegitu. kebiasaannya, selepas 30 minit dan apabila dia sudah kenal. Maka sifat friendlynya akan terserlah dan akan lebih menyerlah lagi. Dan sememangnya terbukti.

Setelah terkeluar perkataan " abang " dari mulut si comel ini. Maka keakrabannya cukup terserlah. Dia memang rapat dengan aku. Cukup mesra dan apa yang aku tak tahan sekali, kemesraan yang ditunjukkan jika seseorang tidak tahan dengan perangainya sudah pasti akan " gila ". hahahah tapi aku ok je. Dan aku pun memang sukakan budaknya.




Si jejaka kacak dan si kecil manis dan gedik. Hahahahaha 


1 comments :: Kekasih hati aku yang baru

  1. hehe alamak sweetnya budk kecik tu ;)

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET