Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Kali pertama ke UK dan menonton KL GANGSTER di samping BERSIH yang tak menjadi

Hari ini banyak kerja nak kena buat tapi aku masih lagi bermalas-malasan di bilik berselimutkan dengan kain selimutlah. Semalam seharian dok belek-belek blog yang mengupdatekan BERSIH 2.0. 


Rata-rata warga KL mengutuk tindakan pihak pembangkang mengadakan perhimpunan BERSIH 2.0. Tidak kurang juga yang menyokong tindakan yang diketuai oleh ambiga, peguam Lina Joy yang MURTAD beberapa tahun yang lepas.


Apa-apa pun, bagi aku, selagi satu-satu perkara yang ingin dilakukan akan mengakibatkan lebih banyak keburukan dari membawa kebaikan. Adalah Lebih baik ia dibatalkan sahaja. Kerana ingin mengadakan satu perkara, 10 perkara rosak. Itu tindakan yang menggunakan hawa nafsu semata-mata. Bukannya berlandaskan akal pemikiran yang bijaksana.


Keletihan berada di luar negara masih terasa. Walaupun hanya seharian berada di sana. Tidak sempat untuk bergambar dan bergambar namun hanya 2 keping gambar ini sahaja yang menjadi kenangan untuk di tatap.







Semalam layan KL GANGSTER. Tak sempat nak ke pawagam, jadi layan kat umah ja. Bagi aku, jalan citer die biase je. Tak de beza sangat dengan lain-lain movie aksi malaysia. Tapi boleh tahan la. Kalo tengok kat pawagam pun, tak terasa rugi la.


KL Gangster (Malay-movie)


Kalau anda terasa nak download, sila klik di sini PART 1 dan juga di sini PART 2 . Tak perlu malu-malu.



p/s : This coming tuesday, akan ke UK selama tiga hari. Tiket flight dah book. Perghhhhhh

0 comments :: Kali pertama ke UK dan menonton KL GANGSTER di samping BERSIH yang tak menjadi

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET