Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

jenis politician letak akai di kaki

Salam dan selamat pagi semua.....


Masyarakat Malaysia berpolitik lebih menjurus kepada suasana  saling memfitnah dan saling mendedahkan aib lawan masing-masing. Saling tuduh menuduh, saling kata mengata, saling serang menyerang hal peribadi Senang-senang cerita, politik kotor. Tidak kira di pihak pembangkang mahupun kerajaan. Tidak kira sama ada secara halus mahupun terang-terangan.


Masyarakat Melayu kita di Malaysia berpolitik mengalahkan segala-galanya. Meletakkan politik lebih tinggi dari kewajiban-kewajiban yang lain malah ada yang sanggup berhabis wanag ringgit. Ke sana ke sini melalak di pentas ceramah. 


Mengapa mereka sanggup berbuat sedemikian? Sanggup melakukan perkara-perkara yang bertentangan dengan  budaya melayu yang sopan santun dan yang lebih menyedihkan, membelakangkan agama dalam mencapai apa yang diimpikan. Seolah-olah kemenangan politik di dunia adalah segala-galanya.


Aku memang CUKUP HAIRAN. Tak boleh lawan secara positif? Berpolitik secara bersih?



0 comments :: jenis politician letak akai di kaki

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET