Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Nuar bebas dari Tuduhan liwat.

2 comments
Apa maksud seksualiti merdeka ni? Apa yang ingin dimerdekakan ni? aku kurang faham la. adakah Malaysia dah nak jadi negara yang mengamalkan seks bebas dah ke? Merdeka dari segala hubungan seks antara jantina? Eh..letak kat mana akal yang dianugerahkan?

Mesti pakcik nuar berahim suka sangat kalo apa yang diperjuangkan oleh seksualiti merdeka ni berjaya. Tentunya dia akan bebas dengan serta merta dari tuduhan meliwat. KOMPEM!!! Semuanya gara-gara seksualiti merdeka.

Jangan salahkan kerajaan dan jangan salahkan sesiapa. Silalah salahkan diri sendiri kerana kita sebok berpolitik sana berpolitik sini. Hal agama pun kita politikkan. Sepatutnya politik di belakang agama Islam. Bukannya Islam itu perlu menurut dibelakang politik.

Apa dah nak jadi dengan manusia sekarang? Dah takdak akai kah?

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET