Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Bicara kes liwat.....

Salam dan selamat sejahtera...

Negara sekali lagi digemparkan dengan berita menyatakan bahawa terdapat mahasiswa utara tanah air membuat laporan polis berkenaan diliwat oleh mantan TPM iaitu Anuar Ibrahim.

Dan sekali lagi media pro Anuar Ibrahim dan lain-lain sumber pro pembangkang akan menyalahkan pihak kerajaan dengan menyatakan ia satu lagi konspirasi najib dan kerajaan untuk menjatuhkan Anuar Ibrahim atau dengan kata lain memfitnah beliau.


Jadi, sekadar untuk renungan dan persoalan, untuk apa diulangi tuduhan liwat sedangkan ia tidak dapat dibuktikan? Sekadar untuk suka-suka? Orang akan bosan jika isu yang sama dimainkan. Jika benar isu liwat ke tiga ini hanya fitnah oleh kerajaan, sudah pasti kerajaan akan mencari idea yang lain untuk "difitnah" Anuar Ibrahim. Tiada gunanya menggunakan isu yang sama. Melainkan jika isu itu adalah benar.








Adakah Anuar sekali lagi di fitnah atau ia semamangnya benar? Hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu. Moga kebenaran terbongkar jua. Kami tidak mahu Perdana Menteri dikalangan manusia yang dilaknat Allah.

Sekian.

0 comments :: Bicara kes liwat.....

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET