Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

IKLAN CARLSBERG SENGAJA MENGHINA UMAT ISLAM MALAYSIA?

 





Salam semua reader...

Tidak kira penyokong kerajaan mahupun penyokong pembangkang dan tidak lupa juga kepada pengundi atas pagar. Semoga posting-posting aku dapat membantu kalian dalam menentukan siapakah yang layak menerajui kerajaan selepas PRU ke 13 nanti.

Gambar di atas di post di facebook milik Lajnah Penerangan Dppsa (Dewan Pemuda PAS Shah Alam) yang menerima pelbagai komen dari orang ramai yang semestinya bengang dan marah. Hakikatnya, pengomen-pengomen pasti akan menyalahkan kerajaan yang lemah dalam bertindak menyelesaikan isu tersebut.

Kita sebagai orang awam sepatutnya melaporkan kepada pihak berkuasa supaya tindakan yang sepatutnya diambil dengan bukan  dengan cara terus menyalahkan mana-mana pihak. KIta sebagai rakyat perlu melaporkan isu ini kepada pihak yang berkuasa. Selepas melaporkan tetapi masih juga tidak diambil tindakan, barulah kita boleh menyalahkan mana-mana pihak yang sepatutnya bertanggungjawab kerana tidak amanah serta tidak menjalankan tanggungjawab yang telah dipertanggungjawakan kepada mereka.

Walaubagaimana pun, The Store yang menayangkan offer sedemikian secara terbuka yang terletak di Parlimen Teresa Kok...Yang kita semua tahu dikuasai oleh Cina ( DAP ). Beliau dengan secara sinis dan terbuka sengaja membiarkan perkara sedemikian dilakukan oleh Cina-cina yang lain. Tindakan yang mungkin boleh dikategorikan sebagai sengaja ingin menimbulkan rasa tidak puas hati umat Islam di Malaysia. Ore Klate kato nganyim....

Fikir-fikirkanlah. Mereka sengaja melakukan dengan harapan rakyat menyalahkan pihak kerajaan.


Apa-apa pon...
JANGAN UNDI PAKATAN RAKYAT.
JANGAN UNDI PKR. JANGAN UNDI DAP.
NAK UNDI PAS JUGA? SILAKAN, TAK ADA MASALAH.

TAPI YANG PASTI...
UNDILAH BARISAN NASIONAL. 
UNDILAH UMNO.
TAKNAK UNDI MCA DAN MIC? PUN BAGUS JUGA. 

0 comments :: IKLAN CARLSBERG SENGAJA MENGHINA UMAT ISLAM MALAYSIA?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET