Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Mengapa Anwar ingin bersara...






Salam...dan selamat sejahtera...

Gambar di atas dengan jelas menunjukkan komposisi kerusi yang bakal dikongsi oleh Pakatan Rakyat sama ada bagi kerusi ADUN mahupun MP di seluruh negara. Negeri Terengganu dan Kelantan berkemungkunan terkecuali namun tidak tahulah jika PAS dengan rela hati menganugerahkan mungkin sebagian kerusi yang akan dipertandingkan dalam PRU 13 nanti.

Apa yang penulis ingin katakan ialah, tidak hairanlah Ketua Umum Pakatan Rakyat menyatakan kehendaknya yang akan bersara selepas PRU ke 13 nanti. Beliau telah nampak harapannya untuk menjadi PM ke seterusnya tidak mampu untuk dicapai sebaliknya tugas beliau adalah untuk memastikan bahawa cina yang akan menjadi PM yang seterusnnya. Dengan kata lain, cina yang akan menjadi PM jika PR memerintah negara.

Jadi..
JANGAN undi Pakatan Rakyat, Jangan Undi PKR, Jangan Undi DAP. 
Jika anda Nak Undi PAS juga? Tak ada masalah. 
Yang penting, UNDILAH BARISAN NASIONAL. Taknak undi MCA dan MIC? Lagi Bagus. 

Salam..dan terima kasih.

0 comments :: Mengapa Anwar ingin bersara...

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET