Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Cina DAP hina PAS?

Assalamualaikum.. dan salam akhir Ramadhan kepada semua umat Islam....

Cina DAP sekali lagi menghina orang Melayu kerana GAGAL dalam bidang ekonomi. Mereka sebenarnya gembira apabila senarai 20 individu terkaya di Malaysia hampir di sapu bersih oleh kaum mereka. Demi mencapai matlamat 100% penguasaan ekonomi di Malaysia, mereka sengaja menayangkan kekayaan mereka dan dalam masa yang sama memerli orang Melayu dengan tujuan orang Melayu akan menyalahkan pihak kerajaan.



Saya pasti ramai Melayu-melayu yang "terpelajar" di luar sana akan menyahut dan membenarkan kata-kata Cina DAP tersebut dan dengan lantang menyalahkan Kerajaan sekarang. Mereka (Cina DAP) akan membangkitkan segala isu yang berkaitan dengan WANG dengan harapan orang Melayu akan cepat termakan hasutan mereka untuk menggulingkan kerajaan yang sedia ada.

Melayu yang "terpelajar" tadi pasti akan termakan hasutan Cina DAP. Setiap kenaikan harga barang keperluan harian, mereka menuduh dan menunding jari mengatakan kerajaan yang menaikkan harga. Walhal mereka (Cina DAP) yang sewenang-wenangnya menaikkan harga barang. Cina DAP tahu orang Melayu memang mudah ditipu terutamanya yang "terpelajar" tadi.

Jika anda ingin tahu adakah benar pihak kerajaankah yang sewenang-wenangnya menaikkan harga atau pihak peniaga Cina yang dengan sewenang-wenangnya menaikkan harga, tidak usah terlalu lama, cukuplah sekadar 1 bulan sahaja. Penulis hanya meminta 1 bulan sahaja. Tapi jika lagi lama lagi baik kerana lagi lama tempoh diambil, maka lagi berkesan "khasiatnya"

CARANYA adalah dengan MEMBOIKOT SEMUA JENIS KEDAI/PASARAYA ORANG CINA terutamanya KEDAI DAN PASARAYA yang MENJUAL BARANG KEPERLUAN HARIAN. JIKA KEMPEN BOIKOT INI yang kita lakukan, ANDA akan lihat mereka (Cina) tidak akan berani menaikkan harga sesuka hati sebaliknya harga akan semakin MURAH!!! 

Berbelanjalah di kedai-kedai dan pasaraya orang ISLAM, Orang MELAYU.

Marilah sama-sama kita jayakan kempen ini demi kesenangan kita semua.

2 comments :: Cina DAP hina PAS?

  1. apabila asobiah cuba d'terapkn org2 umno...org melayu smakin b'pecah...1-nk islam, 2-nk melayu, sapa btul? wallahua'lam

  2. cina DAP??jgn slhkn mereka salahkn sikap org Islam sndiri

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET