Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

DOMAIN NAME PERCUMA UNTUK ANDA!!

Salam dan selamat hari raya...

Hari ini ( untuk entri ini ), penulis tidak menyentuh soal politik, penulis sekadar mahu berkongsi dengan pembanca-pembaca sekalian terutamanya blogger-blogger sekalian. Sesuai dengan tajuk entri, apa yang penulis ingin kongsikan ialah anda, blogger-blogger sekalian yang tidak mempunyai domain name sendiri, kini berpeluang untuk mendapatkannya tanpa perlu mengeluarkan wang. 

Seperti yang anda lihhat, jika anda perasan, penulis kini tidak lagi menggunakan url http://eyeshield21-along.blogspot.com sebaliknya telah bertukar kepada www.abelongthekacak.us. Unikkan domain name penulis yang baru? hehehehhe

STEP 1 : Logon to www.afraid.org



STEP 2 :  Klik Sign Up
 


STEP 3 : Isi-isi maklumat-maklumat yang diperlukan. Klik send Activation Email apabila selesai.PASTIKAN anti-spam menerima email ini. Anda akan mendapat email dari admin yang memerlukan anda verify dengan klik pada alamat yang diberikan.




STEP 4 : Klik menu DOMAIN 




STEP 5 : Sila login.
 


STEP 6 : Klik ADD A DOMAIN INTO FREEDNS
 



STEP 7 : Isi DOMAIN yang anda mahukan. SHARED STATE pastikan PRIVATE. Clone dan Sub clone abaikan. Klik SUBMIT bila selesai.
 


Anda kini selesai dalam mendapatkan DOMAIN NAME secara percuma.
 



 Anda hanya boleh menggunakan domain tersebut apabila status HEALT adalah ACTIVE. Jika masih lagi BROKEN, tunggu sehingga status healt ACTIVE. Itu sahaja. Tempoh untuk status Healt bertukar kepada ACTIVE bergantung kepada ADMIN AFRAID.ORG. Barang freekan. BERSABAR je lah. Nak cepat-cepat BELI la beb...

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan komen di bawah.

Sekian.....

3 comments :: DOMAIN NAME PERCUMA UNTUK ANDA!!

  1. dia boleh buat untuk berapa blog?

  2. Amazing! Thx 4 share :)

  3. agak-agak berapa lama ek ?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET