Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Dr M : Lebih baik undi ‘syaitan yang dikenali’...akhirnya mengaku dia dan BN adalah syaitan...!!!

Salam dan selamat hari raya....


Dalam entri terbaru Tun Mahathir yang bertajuk "CHANGE" banyak berbicara tentang janji-janji semasa pilihan raya. Tidak kira dari parti mana, bermacam-macam janji diberikan untuk menarik UNDI bagi menentukan parti mereka menang pilihanraya.

Begitu jugalah dengan parti pembangkang di Malaysia yang menjanjikan bermacam-macam perubahan yang bakal mereka lakukan. Dari segi pemikiran penulis sebagai pelajar, kebanyakan janji-janji pembangkang nampak seperti begitu gah sekali tetapi apabila difikirkan secara rasional, janji mereka amat payah untuk dilaksanakan bahkan ada yang mustahil untuk dipercayai. 

Entri terbaru Tun bagaimanapun telah dimanipulasikan oleh beberapa blogger pembangkang apabila Tun kebanyakannya menggunakan bahasa kiasan dalam beberapa ungkapan termasuklah " Better the devil you know than the angel you don’t. "

 

Itulah, hendak dikatakan tidak pandai (bodoh), dikatanya kita tidak beradab. Hendak dikatakan cerdik, itu bukan cerdik namanya tapi mungkin baik dikategorikan sebagai bengap!! 

Dihantar ke sekolah untuk belajar, ponteng saja kerjanya. Rasanya tuduhan blogger marhean boleh juga dikategorikan sebagai fitnah. Gunakan akal yang diberikan ILAHI sebaik-baiknya dan bukannya hanya mengikut hawa nafsu sahaja. 

KANTOI!!! 

0 comments :: Dr M : Lebih baik undi ‘syaitan yang dikenali’...akhirnya mengaku dia dan BN adalah syaitan...!!!

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET