Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Malaysia sejahtera tanpa Pakatan Rakyat ( PAS, PKR dan DAP )

Salam dan selamat sejahtera semua....

Penulis beranggapan bahawa Negara Malaysia pasti akan sejahtera tanpa PAKATAN RAKYAT. Kerana adanya mereka, umat ISLAM di MALAYSIA kini berpecah entah sudah berapa cabang. Oleh itu, penulis AMAT PASTI dan YAKIN bahawa MALAYSIA sentiasa sejahtera dan aman tanpa provokasi-provokasi yang menyakitka hati mana-mana pihak.


Terbaru (walaupun tak seberapa baru), PAKATAN RAKYAT terus memboikot Filem TANDA PUTERA hasil arahan pengarah terkenal SHUHAIMI BABA.

" BELUM pun lagi ditayangkan, filem Tanda Putera terus diduga. Sudahlah tayangan ditunda pada tarikh yang belum dapat dipastikan.

Kini, Pakatan Rakyat (PR) pula mendakwa filem tersebut akan ‘memanaskan’ lagi semangat perkauman di negara ini, tidak menyatukan rakyat dan akan lebih memburukkan sentimen perkauman."



Apa yang cuba ditonjolkan dalam filem tersebut adalah SEJARAH yang telah berlaku di MALAYSIA pada 1969 di mana berlakunya rusuhan kaum antara MELAYU dan CINA sehingga berlakunya pertumpahan darah. Kita sebagai rakyat seharusnya mengambil iktibar dari sejarah tersebut agar tidak lagi berlaku rusuhan kaum sedemikian pada masa akan datang.



Bukan seperti sesetengah ahli politik yang hanya reti mencari salah orang, yang hanya pandai komen itu dan komen ini yang semua komennya bukan sahaja bersifat politik malah negatif tanpa sebarang cadangan yang positif. Tidak salah rasanya jika penulis berkata " MALAYSIA PASTI SEJAHTERA TANPA ANDA MAHFUZ "


Mereka (Pakatan Rakyat) terutamanya PKR dan PAS pasti akan memberi sokongan jika rakan mereka iaitu DAP membuat kempen supaya TANDA PUTERA diboikot atas alasan akan menyebabkan perpecahan dikalangan rakyat WALHAL itulah kerja mereka selama ini.

Mereka (PKR dan PAS) pasti menyokong Kempen memboikot produk orang MELAYU hanya kerana fahaman politik yang dangkal dan cetek pemikiran. Mereka pasti menyokong kempen yang dilancarkan oleh rakan mereka DAP seperti gambar di bawah.





Wahai umat ISLAM di Malaysia.. bantulah produk orang ISLAM. Sokonglah kedai-kedai orang ISLAM yang pastinya HALAL DAN BERSIH.



6 comments :: Malaysia sejahtera tanpa Pakatan Rakyat ( PAS, PKR dan DAP )

  1. perlukah aku cakap?... kau racist

  2. meme racist pom.. tu bukti ado ekeke sumbakk kakah nih

  3. AKU HENSEM

    Abis tu Cina tk racist? Moron!!!!!!!!

  4. spe kt dunia ni xracist? masing2 ckp je xracist. only a matter of definition and only another point for separation!!

  5. idiotic blogger with an idiotic blog. well come UMNO!

  6. lol was laughing too hard until i typed wrongly. should be well done UMNO for creating a funny blog

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET