Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

cip anti ponteng

0 comments
Assalamualaikum dan selamat hari raya...

Alhamdulillah, kemudahan-kemudahan yang disediakan dengan menitikberatkan pendidikan telah memajukan rakyat dan melahirkan insan-insan yang bijak dan berteknologi. Kini, muncul lagi satu teknologi yang juga lebih menitikberatkan pencapaian pendidikan remaja zaman kini yang kian malas dalam menimba ilmu.


Pelajar-pelajar  kini sudah pasti tidak dapat ponteng sekolah apabila segala pergerakan mereka kini mula di pantau. Bagi penulis, ai satu teknologi yang cukup bagus. Sekiranya kita memanfaatkan teknologi dengan lebih baik, penulis pasti akan muncul lagi produk yang jauh lebih berteknologi dan lebih berkesan dalam menangani gejala ponteng.

Letak je la kat badan anuar, senang nanti nak pastikan mana dia pergi. 

ANUwar difitnah lagi???

5 comments
Assalamualaikum dan selamat hari raya...


Kian hari kian hebat serangan pakatan pembangkang menyerang Tun Mahathir dengan memperlagakan antara Datuk Seri Najib dan Tan Sri Muhyidin. Kadang-kadang penulis pun hairan juga, mengapa orang tua yang dah la tua, apa jawatan pun tiada tapi mereka amat takut jika orang tua yang sorang ni buka mulut.Baru je nak buka mulut, pakatan pembangkang dah mula bising-bising.

Lainlah kalau Tun Mahathir seperti bekas Perdana Menteri Singapura yang hingga ke tua pun masih lagi ingin memerintah hinggakan perlu diwujudkan jawatan Menteri Mentor. Tun Mahathir bukan sahaja tidak mempunyai sebarang jawatan dalam kerajaan tetapi juga hanya sekadar ahli UMNO sahaja. Bukan ketua bahagian atau ketua perhubungan negeri pun. Itupun mereka masih bimbang malah takut apabila Tun mula buka mulut.

Adakah mereka takut seperti yang telah berlaku kepada bekas perdana menteri ke lima? Adakah itu faktornya yang mereka seboleh-bolehnya mahu menutup mulut orang tua tu? Sebelum ini dan hinggakan hari ini, merekalah yang melaung-laungkan hak kebebasan bersuara, hak asasi manusia, hak hak hak dan macam-macam hak lagi. Jadi, orang tua tu juga BERHAK untuk berkata apa yang beliau rasakan betul dan tepat dari segi pendapatnya.

Begitu juga dengan penulis, penulis juga mempunyai hak yang sama seperti anda, seperti Tun Mahathir. Anda semua berhak untuk menyatakan pendapat tetapi bukan dengan penggunaan kata-kata yang kesat dan tidak senonoh. Komen dan pernyataan sedemikian jelas menunjukkan anda tidak ada bezanya dengan ______________. Biarlah anda yang tentukan sendiri.


Adakah Harakah pada hari ini mula menyebarkan fitnah? Andailah Orang Tua di atas ingin merampas kuasa, hiingga hari ini tidak akan wujud Perdana Menteri ke 5 dan Perdana Menteri ke 6. Artikel harakah hari ini begitu berani berkata sedemikian, Adakah mereka lupa apa JANJI Menteri Besar Kelantan yang ada pada hari ini? Ingatkah mereka apa janji Nik Aziz sebelum ini? Apabila berjanji, mereka memungkirinya. Lupakah mereka golongan apakah yang gemar memungkiri janji yang mereka janjikan? Atau mereka lupa kerana belum ada fatwa yang dikeluarkan lagi oleh Nik Aziz?

Apa-apa pun, ingatlah tuan-tuan. Mereka yang gemar berjanji dan tiba-tiba mereka "terlupa" akan janji mereka sebenarnya tidak layak menjanji pemerintah kita.Ingatlah, buatlah pilihan yang tepat demi masa depan kita dengan memberikan sokongan kepada kerajaan yang sedia ada dan bukannya kepada Pakatan Rakyat. 


Anda mungkin juga meminati

1.  PrelaunchX : Lihat Bagaimana Anda ditipu 

ALhamdulillah, mereka masih disayangi

0 comments
Salam dan selamat hari raya.....


Perlu ( atau lebih kepada wajib ) kita tahu, kesucian diri itu tanda kuatnya iman seseorang. Setiap langkah dalam mencari ilmu kerana Allah, maka ganjaran pahala yang akan kita terima. Ilmu yang dipelajari ikhlas kerana Allah akan dapat memberi petunjuk agar kita tidak sesat. 

Walau apa pun, Allah itu Maha  Pengampun terhadap hamba-hambanya yang akhirnya insaf. Kita perlu tahu, keinsafan itu sebenarnya menunjukkan bahawa kita masih lagi disayangi. Keinsafan itu satu peluang untuk kita berubah menjadi lebih baik. Alhamdulillah...Allah masih sayang kamu.


Tapi ada juga segolongan manusia yang diberi nasihat tapi tak nak juga insaf. DEPAN BELAKANG juga yang dipilih. 




Anda mungkin juga meminati

1. PrelaunchX : Lihat Bagaimana Anda ditipu
2. PERCUMA : Domain name untuk anda 
3. DIPERBODOH: Lihat bagaimana anda diperbodohkan oleh Cina

prelaunchX : Lihat bagaimana anda ditipu

5 comments
Assalamualaikum dan selamat hari raya....



Free ya? Oh..penulis terfikir, betapa senangnya nak dapat duit. Bukannya sedikit sebaliknya nilai sehingga USD 1000 sebulan. Daftar secara percuma pula tu. Sudahla daftar secara percuma, diberi pula modal USD100. 



Kalau ajak ramai-ramai user masuk dan daftar, dapat pula bonus. Bonus pula bukannya statik USD10 seorang. Ada pula tingkat-tingkatnya. Bonus diberi mengikut level iaitu dari level 1 hingga level 10. Dari level 1 hingga 5, bonusnya tidaklah banyak sangat. Kalau dilihat nilainya, sedikit sahaja tetapi bila dilihat bonus level 6 hingga 10, boleh gelap mata melihat nilainya. Lagi ramai yang daftar melalui link kita, lagi banyak la dapat.


Bagaimanapun, untuk membuka kunci level 6 hingga 10, terdapat 2 pilihan yang diberikan yang seterusnya berpeluang untuk mendapatkan wang (bonus) dari level 1 hingga level 10. Setelah dilihat secara teliti, dapat disimpulkan bahawa anda akhirnya perlu mengeluarkan sejumlah wang. Dengan kata lain, tak adanya percuma. Ia sekadar memerangkap anda dengan sejumlah bonus yang begitu banyak, apabila anda terpengaruh, di situ bermulalah anda diTIPU.

Pilihan pertama :


Pilihan kedua :
 



Tapi, jika anda masih mahu mendaftar juga, Anda boleh klik di sini dan daftar, penulis tidak mempunyai sebarang halangan. Cuma nasihat penulis, usah mudah tertipu. Jangan cepat percaya apabila janji-janji manis berupa wang diberikan. Jangan mudah terpedaya dengan janji apabila anda ditunjukkan sejumlah wang yang banyak yang memerlukan anda berkorban deminya yang akhirnya membuatkan anda menyesal.

Begitu juga dengan janji-janji manis dari pihak pembangkang. Usah mudah anda terpengaruh. Akhirnya anda juga yang akan menyesal.

*** ANDA MAHUKAN DOMAIN SECARA PERCUMA UNTUK BLOG ANDA? SILA KLIK DI SINI

DOMAIN NAME PERCUMA UNTUK ANDA!!

3 comments
Salam dan selamat hari raya...

Hari ini ( untuk entri ini ), penulis tidak menyentuh soal politik, penulis sekadar mahu berkongsi dengan pembanca-pembaca sekalian terutamanya blogger-blogger sekalian. Sesuai dengan tajuk entri, apa yang penulis ingin kongsikan ialah anda, blogger-blogger sekalian yang tidak mempunyai domain name sendiri, kini berpeluang untuk mendapatkannya tanpa perlu mengeluarkan wang. 

Seperti yang anda lihhat, jika anda perasan, penulis kini tidak lagi menggunakan url http://eyeshield21-along.blogspot.com sebaliknya telah bertukar kepada www.abelongthekacak.us. Unikkan domain name penulis yang baru? hehehehhe

STEP 1 : Logon to www.afraid.org



STEP 2 :  Klik Sign Up
 


STEP 3 : Isi-isi maklumat-maklumat yang diperlukan. Klik send Activation Email apabila selesai.PASTIKAN anti-spam menerima email ini. Anda akan mendapat email dari admin yang memerlukan anda verify dengan klik pada alamat yang diberikan.




STEP 4 : Klik menu DOMAIN 




STEP 5 : Sila login.
 


STEP 6 : Klik ADD A DOMAIN INTO FREEDNS
 



STEP 7 : Isi DOMAIN yang anda mahukan. SHARED STATE pastikan PRIVATE. Clone dan Sub clone abaikan. Klik SUBMIT bila selesai.
 


Anda kini selesai dalam mendapatkan DOMAIN NAME secara percuma.
 



 Anda hanya boleh menggunakan domain tersebut apabila status HEALT adalah ACTIVE. Jika masih lagi BROKEN, tunggu sehingga status healt ACTIVE. Itu sahaja. Tempoh untuk status Healt bertukar kepada ACTIVE bergantung kepada ADMIN AFRAID.ORG. Barang freekan. BERSABAR je lah. Nak cepat-cepat BELI la beb...

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan komen di bawah.

Sekian.....

Pakatan tolak Negara Islam dan Hukum HUDUD

0 comments
Salam dan selamat hari raya...



La... Habis tu yang dok bising-bising nak laksana Hudud sebelum ni macam mana? Kalau dalam PAS sendiri pun ada yang tidak bersetuju melaksanakan Hukum Hudud, macam mana pula dalam Pakatan Rakyat?

Dulu korbankan Penubuhan Negara Islam kepada Negara Berkebajikan, siap kata "tidak ada satu pun dalam transkrip PAS untuk melaksanakan Negara Islam" . Macam mana ni..



Kepada PAS, sahutlah cabaran Tun Mahathir. Bersama-sama UMNO dalam melaksanakan sebuah Kerajaan Perpaduan yang pastinya dapat kita laksanakan bukan sahaja sebuah Negara Islam sebaliknya Hukuk Hudud dan Qisas turut dapat dilaksanakan.

Dr M : Lebih baik undi ‘syaitan yang dikenali’...akhirnya mengaku dia dan BN adalah syaitan...!!!

0 comments
Salam dan selamat hari raya....


Dalam entri terbaru Tun Mahathir yang bertajuk "CHANGE" banyak berbicara tentang janji-janji semasa pilihan raya. Tidak kira dari parti mana, bermacam-macam janji diberikan untuk menarik UNDI bagi menentukan parti mereka menang pilihanraya.

Begitu jugalah dengan parti pembangkang di Malaysia yang menjanjikan bermacam-macam perubahan yang bakal mereka lakukan. Dari segi pemikiran penulis sebagai pelajar, kebanyakan janji-janji pembangkang nampak seperti begitu gah sekali tetapi apabila difikirkan secara rasional, janji mereka amat payah untuk dilaksanakan bahkan ada yang mustahil untuk dipercayai. 

Entri terbaru Tun bagaimanapun telah dimanipulasikan oleh beberapa blogger pembangkang apabila Tun kebanyakannya menggunakan bahasa kiasan dalam beberapa ungkapan termasuklah " Better the devil you know than the angel you don’t. "

 

Itulah, hendak dikatakan tidak pandai (bodoh), dikatanya kita tidak beradab. Hendak dikatakan cerdik, itu bukan cerdik namanya tapi mungkin baik dikategorikan sebagai bengap!! 

Dihantar ke sekolah untuk belajar, ponteng saja kerjanya. Rasanya tuduhan blogger marhean boleh juga dikategorikan sebagai fitnah. Gunakan akal yang diberikan ILAHI sebaik-baiknya dan bukannya hanya mengikut hawa nafsu sahaja. 

KANTOI!!! 

Cina DAP hina PAS?

2 comments
Assalamualaikum.. dan salam akhir Ramadhan kepada semua umat Islam....

Cina DAP sekali lagi menghina orang Melayu kerana GAGAL dalam bidang ekonomi. Mereka sebenarnya gembira apabila senarai 20 individu terkaya di Malaysia hampir di sapu bersih oleh kaum mereka. Demi mencapai matlamat 100% penguasaan ekonomi di Malaysia, mereka sengaja menayangkan kekayaan mereka dan dalam masa yang sama memerli orang Melayu dengan tujuan orang Melayu akan menyalahkan pihak kerajaan.



Saya pasti ramai Melayu-melayu yang "terpelajar" di luar sana akan menyahut dan membenarkan kata-kata Cina DAP tersebut dan dengan lantang menyalahkan Kerajaan sekarang. Mereka (Cina DAP) akan membangkitkan segala isu yang berkaitan dengan WANG dengan harapan orang Melayu akan cepat termakan hasutan mereka untuk menggulingkan kerajaan yang sedia ada.

Melayu yang "terpelajar" tadi pasti akan termakan hasutan Cina DAP. Setiap kenaikan harga barang keperluan harian, mereka menuduh dan menunding jari mengatakan kerajaan yang menaikkan harga. Walhal mereka (Cina DAP) yang sewenang-wenangnya menaikkan harga barang. Cina DAP tahu orang Melayu memang mudah ditipu terutamanya yang "terpelajar" tadi.

Jika anda ingin tahu adakah benar pihak kerajaankah yang sewenang-wenangnya menaikkan harga atau pihak peniaga Cina yang dengan sewenang-wenangnya menaikkan harga, tidak usah terlalu lama, cukuplah sekadar 1 bulan sahaja. Penulis hanya meminta 1 bulan sahaja. Tapi jika lagi lama lagi baik kerana lagi lama tempoh diambil, maka lagi berkesan "khasiatnya"

CARANYA adalah dengan MEMBOIKOT SEMUA JENIS KEDAI/PASARAYA ORANG CINA terutamanya KEDAI DAN PASARAYA yang MENJUAL BARANG KEPERLUAN HARIAN. JIKA KEMPEN BOIKOT INI yang kita lakukan, ANDA akan lihat mereka (Cina) tidak akan berani menaikkan harga sesuka hati sebaliknya harga akan semakin MURAH!!! 

Berbelanjalah di kedai-kedai dan pasaraya orang ISLAM, Orang MELAYU.

Marilah sama-sama kita jayakan kempen ini demi kesenangan kita semua.

TG Nik Aziz ajak rakyat berbelanja di kedai-kedai Melayu?

0 comments
Assalamualaikum.. dan selamat sejahtera...

Sempena Aidilfitri 2012, penulis ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kepada semua umat ISLAM.

Kepada yang memandu kenderaan, pandulah dengan berhemah, patuhi peraturan lalu lintas dan jangan tergopoh gapah ketika memandu. Penulis doakan semoga anda kalian selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat.

Kepada yang masih belum membeli belah, berbelanjalah dengan berhemah. Usahlah membazir.

Belilah keperluan hari raya anda di kedai-kedai orang Melayu dan Islam. Elakkan dari berbelanja di kedai-kedai Cina yang sentiasa mengaut keuntungan dan menaikkan harga sesuka hati. 

Bantulah peniaga-peniaga Melayu kecil-kecilan. Berilah peluang untuk mereka berjaya. Cukuplah berpuluh-puluh tahun kita mengayakan orang cina. Kita sebagai orang Melayu haruslah membantu peniaga-peniaga Melayu agar mereka turut berjaya.

BELILAH BARANGAN KEPERLUAN HARI RAYA ANDA DI KEDAI-KEDAI ORANG MELAYU.

BERBELANJALAH BARANG KEPERLUAN HARIAN KITA DI KEDAI-KEDAI ORANG MELAYU.

SERTAILAH KEMPEN BERBELANJA DI KEDAI-KEDAI ORANG MELAYU dan anda akan lihat harga-harga barang akan menurun di kedai-kedai orang Cina.  

KEMPEN BUY CHINESE LAST!!!

0 comments
Salam dan selamat sejahtera...



Tuan-tuan dan puan-puan,

Beberapa hari lepas, CHAUVINIST CINA DAP secara terbuka memfitnah produk keluaran FELDA (minyak masak SAJI) dan melancar boikot terhadap produk keluaran FELDA . NAMUN tujuannya yang sebenarnya adalah UNTUK MENJAHANAMKAN perniagaan milik orang MELAYU.

Jika sebelum ini mereka boikot Roti GARDENIA setelah dimiliki oleh orang MELAYU.

MINYAK PETRONAS juga mereka kempen supaya diboikot.

Kedai Rakyat 1MALAYSIA juga mereka boikot.

Dengan kata lain, apa sahaja produk keluaran orang MELAYU, Perniagaan milik orang MELAYU, mereka (Cina) berusaha untuk menjahanamkan, mereka SABOTAJ dengan pelbagai cara termasuklah menaikkan harga, terutamanya harga bahan mentah.

Pergilah mana-mana kedai runcit dan pasaraya milik orang CINA, anda tidak akan sesekali nampak produk-produk orang MELAYU. Jika adapun, mungkin hanya 1% sahaja. Itupun mereka sebolehnya akan mengatakan produk tersebut tidak berkualiti dan tidak selamat untuk digunakan.

AYUH tuan-tuan dan puan-puan. Sertailah KEMPEN BUY CHINESE LAST!!!! 

Kita bantu perniagaan bangsa kita. Produk orang MELAYU!! Produk Orang ISLAM yang pastinya HALAL dan bersih!!


BUY CHINESE LAST!!!! 

Ayuh kita boikot!!!

2 comments


Salam dan selamat sejahtera semua....

Adakah anda semua akan menyokong dakyah dan usaha chauvinist cina untuk membunuh semua produk ekonomi yang dimiliki oleh bangsa MELAYU? Anda sanggup untuk menjatuhkan perniagaan bangsa sendiri dan membantu puak cina rasist? PASTINYA HARGA barang akan meningkat berganda-ganda jika peniaga dan pengeluar produk MELAYU sudah pupus.

AYUH bangsaku, marilah kita BOIKOT SEMUA PRODUK yang dihasilkan oleh PUAK CINA RASIST!!! 

SOKONG dan BANTULAH peniaga-peniaga bangsa kita. Beri mereka peluang untuk berjaya.

AYUH!!! sama-sama kita BOIKOT produk keluaran CINA rasist.!!!

Malaysia sejahtera tanpa Pakatan Rakyat ( PAS, PKR dan DAP )

6 comments
Salam dan selamat sejahtera semua....

Penulis beranggapan bahawa Negara Malaysia pasti akan sejahtera tanpa PAKATAN RAKYAT. Kerana adanya mereka, umat ISLAM di MALAYSIA kini berpecah entah sudah berapa cabang. Oleh itu, penulis AMAT PASTI dan YAKIN bahawa MALAYSIA sentiasa sejahtera dan aman tanpa provokasi-provokasi yang menyakitka hati mana-mana pihak.


Terbaru (walaupun tak seberapa baru), PAKATAN RAKYAT terus memboikot Filem TANDA PUTERA hasil arahan pengarah terkenal SHUHAIMI BABA.

" BELUM pun lagi ditayangkan, filem Tanda Putera terus diduga. Sudahlah tayangan ditunda pada tarikh yang belum dapat dipastikan.

Kini, Pakatan Rakyat (PR) pula mendakwa filem tersebut akan ‘memanaskan’ lagi semangat perkauman di negara ini, tidak menyatukan rakyat dan akan lebih memburukkan sentimen perkauman."



Apa yang cuba ditonjolkan dalam filem tersebut adalah SEJARAH yang telah berlaku di MALAYSIA pada 1969 di mana berlakunya rusuhan kaum antara MELAYU dan CINA sehingga berlakunya pertumpahan darah. Kita sebagai rakyat seharusnya mengambil iktibar dari sejarah tersebut agar tidak lagi berlaku rusuhan kaum sedemikian pada masa akan datang.



Bukan seperti sesetengah ahli politik yang hanya reti mencari salah orang, yang hanya pandai komen itu dan komen ini yang semua komennya bukan sahaja bersifat politik malah negatif tanpa sebarang cadangan yang positif. Tidak salah rasanya jika penulis berkata " MALAYSIA PASTI SEJAHTERA TANPA ANDA MAHFUZ "


Mereka (Pakatan Rakyat) terutamanya PKR dan PAS pasti akan memberi sokongan jika rakan mereka iaitu DAP membuat kempen supaya TANDA PUTERA diboikot atas alasan akan menyebabkan perpecahan dikalangan rakyat WALHAL itulah kerja mereka selama ini.

Mereka (PKR dan PAS) pasti menyokong Kempen memboikot produk orang MELAYU hanya kerana fahaman politik yang dangkal dan cetek pemikiran. Mereka pasti menyokong kempen yang dilancarkan oleh rakan mereka DAP seperti gambar di bawah.





Wahai umat ISLAM di Malaysia.. bantulah produk orang ISLAM. Sokonglah kedai-kedai orang ISLAM yang pastinya HALAL DAN BERSIH.



Mazlan Aliman di SOGOK RM 100 JUTA?

3 comments
Salam dan selamat sejahtera....

Mazlan Aliman sekali lagi dijangkiti penyakit. Kali ini beliau menuduh FGV sebagai berkemungkinan HARAM kerana sumber-sumber yang melabur dalam FGV terdiri daripada syarikat-syarikat perjudian.


Walau bagaimanapun, terdapat sumber menyatakan bahawa Mazlan Aliman telah menerima sejumlah wang yang besar dalam memastikan FGV tidak disenaraikan dalam senarai BURSA MALAYSIA. 

Sila lihat di sini dan juga di sini.

Mazlan telah dipergunakan dan diperkeldaikan oleh DAP yang ternyata racist dalam memastikan Orang CINA 100 % penguasaan ekonomi di Malaysia. Namun Mazlan yang dengan senang diperkeldaikan dengan wang hanya menuruti sahaja apa arahan dari Bos beliau iaitu DAP racist.


DAP telah tahu bahawa Mazlan yang dikeldaikan oleh mereka sebenarnya keldai yang tidak boleh diharap, jadi mereka mengambil langkah sendiri dengan melancarkan kempen boikot produk FELDA agar dengan harapan saham felda akan jatuh menjunam. Semuanya kerana tidak mahu Orang MELAYU berjaya dalam penguasaan sektor ekonomi.

Kepada Mazlan Aliman, sedarlah bahawa anda sedang dipergunakan.

AYUH KITA BOIKOT PRODUK CINA dan SOKONGLAH PRODUK Orang ISLAM yang pastinya HALAL!!

Sertailah KEMPEN BUY CHINESE LAST!!! 

BELILAH BARANGAN BUATAN ORANG ISLAM.

TANDA PUTERA di POLITIKKAN?

0 comments
Salam dan selamat sejahtera....


Mengapa TANDA PUTERA mesti dipolitikkan. TANDA PUTERA merupakan sebuah filem sejarah yang harus ditonton oleh semua Rakyat Malaysia. Sejarah telah mengajar kita bahawa PERPADUAN dikalangan rakyat adalah penting dalam memastikan keamanan negara terjamin.



Penulis selaku rakyat yang lahir tahun 1980an sudah pasti tidak melalui peristiwa hitam seperti yang berlaku pada tahun 1969. TANDA PUTERA boleh menerapkan semangat cintakan negara dan yang lebih penting menerapkan SEMANGAT PERPADUAN dikalangan rakyat Malaysia terutamanya generasi muda yang tidak pernah hidup susah.

Pembangkang seharusnya menyokong dan memberi sokongan kerana masih ada pengarah dan penerbit yang sanggup menerbitkan filem seperti TANDA PUTERA. Jika nak diharapkan anda, sudah pasti TIDAK MUNGKIN adanya filem sedemikian.

Apa yang anda ( PAS, DAP, PKR ) tahu hanyalah membangkang dalam semua perkara walaupun perkara tersebut menguntungkan rakyat dan negara. Bagi anda, orang lain buat semua salah dan yang betul hanya anda.



   


Walau bagaimanapun, bagi penulis Pakatan sebenarnya bimbang TANDA PUTERA akan menyebabkan mereka tidak popular. Mereka bimbang jika TANDA PUTERA menjadi salah satu faktor kekalahan mereka.
 

Jadi, penulis berharap masyarakat terutamanya mana-mana parti politik usahlah mempolitikkan TANDA PUTERA  sebaliknya beri sokongan dan ramai-ramai menonton agar semangat cintakan negara bertambah tebal. InsyaALLAH, tragedi 1969 dapat kita elakkan pada masa depan.
 

Sama-sama kita berkunjung ke pawagam pada bulan September nanti.


Berikan tanda sokongan anda dengan "klik like" pada facebook page seperti di bawah.



Jika anda mahu terus memboikot, apa kata sertai Kempen BUY CHINESE LAST yang dianjurkan oleh penulis. Bantulah peniaga-peniaga ISLAM dan peniaga-peniaga MELAYU. Berbelanjalah di kedai-kedai mereka sebagai sokongan.

 

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET