Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Berpolitik perlu ada prinsip, kata Anwar

Assalamualaikum...w.b.t.



Penulis amat menyokong kenyataan Ketua Umum Pakatan Rakyat. Bahkan penulis ingin menambah sedikit lagi, bukan setakat berpolitik sahaja bahkah hidup kita sendiri perlu ada prinsip.

Kita lihat semasa Ketua Umum masih lagi berada di dalam UMNO sebagai Timbalan presiden Umno dan Timbalan Perdana Menteri, apa kata beliau kepada PAS dan DAP. Bagi penulis, ia cukup pedas untuk didengari oleh PAS dan DAP.


Sebaliknya kini, kita dapati Anwar telah bersama dengan PAS dan DAP dalam memastikan beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia, satu jawatan tertinggi yang cukup diimpikan siang dan malam.

Di manakah prinsip Ketua Umum? Jika dahulu bukan main lagi kutuk dan mengata sebaliknya kini mampu untuk tidur sekatil, bahkan sebantal mungkin. 


Orang seperti inikah yang kita mahu menjadi wakil untuk mentadbir negara?   

1 comments :: Berpolitik perlu ada prinsip, kata Anwar

  1. ok blog tuan dah dilinkkan.. selamat berjuang :)

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET