Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

PR parti ronggeng melawak


Assalamualaikum...

Selamat di pagi Jumaat. Sempena dengan pagi Jumaat yang mulia ini, penulis tertarik untuk menghidangkan anda semua yang pada pandangan penulis adalah lawak. Walau tak selawak johan dan zizan maharaja lawak, tapi boleh la tahan lawaknya.

Lawak pertama






Oleh kerana terlalu taksub. Itulah komen yang diberikan. Jika benar, alhamdulillah tapi apa yang penulis tengok, taksub je lah yang ada. Tak ada tanda-tanda pun lim guang eng nak masuk Islam.

Lawak kedua
 
Ha..yang ni sesuai untuk sesiapa yang malas bekerja tapi punya angan yang cukup tinggi sehingga kadang-kadang mustahil untuk menjadi kenyataan. Andaikata PR memerintah, penganggur tak perlu pun cari kerja. Dengar kata akan ada bajet wang poket, atau wang sara diri untuk penganggur yang tidak mempunyai kerja. Tambah pula semua perkara akan jadi free selepas mereka memerintah.

Pendek kata..tak salah kalau penulis ingin katakan bahawa PR sememangnya LAWAK..lagi lawak dari Jozan Maharaja Lawak Mega 2012.

0 comments :: PR parti ronggeng melawak

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET