Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

WowApp - Berhubung sambil menjana pendapatan

Assalamualaikum w.b.t


Entri pertama dari penulis untuk tahun 2016 adalah berkaitan aplikasi oyang boleh kita gunakan untuk berhubung bersama keluarga, teman dan tidak mustahil untuk insan-insan yang tersayang.

1. WhatsApp - Semua orang sedia maklum dan penggunaan yang paling ramai sama ada di negara kita mahu pun luar negara. Salah satu sebab mengapa ramai orang gemar menggunakan WhatsApp adalah tiada iklan-iklan yang kadang-kadang menyakitkan mata apatah lagi membazirkan data dan bandwith walaupun pengguna akan di cas sebanyak US$ 0.99 untuk satu tahun. 




2. Telegram - Aplikasi yang hampir sama dengan WhatsApp tetapi mempunyai beberapa kelainan berbanding WhatsApp seperti bilangan pengguna telegram yang menjangkau sehingga 1000 untuk "group" selain boleh menghantar aplikasi dan file. telegram adalah 100% percuma dan tanpa ada paparan iklan. Kekurangan telegram berbanding WhatsApp ialah tiada fungsi panggilan iaitu "voice call". 

3.GBWhatsApp - Boleh dikatakan "clone" kepada Aplikasi WhatsApp dengan beberapa "setting" tambahan yang membolehkan kita "disable" atau "hide" beberapa fungsi seperti "blue tick", "cesond tick" dan lain-lain privacy . Aplikasi ini amat sesuai untuk golongan yang ramai "skandal". Apa yang menariknya dengan aplikasi ini adalah anda boleh menggunakan 2 WhatsApp dalam 1 smartphone. Sama seperti anda menggunakan 2 nombor dalam 1 telefon.



4. WeChat - Aplikasi ini mempunyai ramai pengguna dari golongan remaja. Mungkin kerana faktor permainan yang disediakan di samping mereka tidak perlu mempamerkan nombor telefon. 

Kesemua aplikasi di atas adalah percuma dan ada juga yang akan dikenakan cas apabila cukup tempoh. Aplikasi ke-5 yang penulis ingin perkenalkan juga mempunyai fungsi yang sama dengan 1 fungsi yang amat berbeza tetapi cukup mengujakan. 

Kita kerap melihat ramai pengguna di facebook mengiklankan simkad Tone Excel yang mampu menjana pendapatan hanya bermula dengan beberapa puluh RM sahaja asalkan kita mencari pengguna seterusnya yang didaftarkan dibawah kita.Walaupun pendapatan hanya dalam nilai sen-sen sahaja tetapi apabila rangkaian network kita besar, pendapatan juga turut berkembang. Begitu juga dengan aplikasi yang ke-5 bakal saya dedahkan. Cuma bezanya, anda tidak perlu mengeluarkan RM untuk menyertainya. Cukup sekadar daftar, download aplikasi, dan "invite" kawan-kawan untuk turut serta di bawah network anda.


 5. WowApp - Satu-satunya aplikasi sosial yang bukan sahaja menghubungkan kita dengan keluarga, rakan-rakan dan sesiapa malah kita turut dibayar apabila kita menggunakan WowApps dalam nilai USD. Penulis baru sehari mendaftar dan menggunakan WowApp dan dalam masa yang sama telah mengajak rakan-rakan untuk turut menggunakan WowApp. Lain-lain kelebihan boleh rujuk gambar di bawah.




Berikut akaun yang telah penulis daftar yang masih belum jejak tempoh 1 hari tetapi penulis telah mempunyai 17 rakan-rakan yang menyertai "network" penulis.



Dan ini hasilnya selepas 1 hari menggunakan WowApp dengan 19 rakan telah mendaftar di bawah network penulis.


Sama seperti pengguna simkad Tone Excel, makin ramai kita ajak orang, makin tinggi pendapatan yang kita perolehi. Yang penting usaha kita untuk terus mengajak rakan-rakan supaya turut menggunakan WowApp. Anda boleh buka laman WowApp untuk mendapatkan lebih maklumat. Untuk penjelasan lebih jelas bagaimana anda mampu menjana pendapatan dengan menggunakan WowApp, boleh klik link youtube di bawah
 
  

JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK ANDA JANA PENDAPATAN SAMBIL BERHUBUNG DENGAN INSAN TERSAYANG, RAKAN TAULAN DAN KELUARGA.


ATAU KLIK LINK DIBAWAH UNTUK TERUS REGISTER

10 comments :: WowApp - Berhubung sambil menjana pendapatan

  1. Klik link "join abe long on wowapp" xjumpe pn mu abe long. Instead of going to your personal profile it just redirect me to bunch of wowapp user and ask me to join one of them network.
    So i did.
    Better fix the link bro

  2. tq bos. sebelum ni terguna CAPSLOCK plak. fix!

  3. done.click mine too:) https://www.wowapp.com/w/ericasyari

  4. Jom click..tq
    https://www.wowapp.com/w/bellphyie.bp/Tacck phyie

  5. Jom click..tq
    https://www.wowapp.com/w/bellphyie.bp/Tacck phyie

  6. https://www.wowapp.com/register/servis

  7. Wowapp gantikan Wassap
    Jom kita gantikan whatsapp dgn WowApp...setiap kali org join WowApp bwh kita, kita akan dibyr...setiap kali kita chatting guna WowApp, kita akn dibayar...

    Pendapatan kita dikira berdasarkan berapa kerap kita atau rakan kita chat di wowapp dan berapa ramai yg kita jemput melalui link kita. Lagi ramai lagi bnyaklah incomenya.

    Dari mana datangnya duit itu?
    Duit datang dari para pengiklan yg mengiklankan produk mereka. Sama seperti google adsen, fb, majalah, syarikat tv yg bergantung kepada para pengiklan. DAN duit juga datangnya dari syarikat telekomunikasi seperti maxis, celcom dll... mereka membayar kepada wowapp dan wowapp agihkan kepada kita... sebenarnya whatsapp, telegram, soma dll pun ada terima juga tp mereka bolot semua....

    Ini adalah jumlah coin yg dibandingkan dgn pertukaran RM apabila kita mampu memperbesarkan lg penggunaan wowapp nie kpd rakan2 kita...

    2000 coin = Rm8600
    200 coin = Rm860
    100 coin = Rm430
    50 coin = Rm215

    Jd jgn lepaskan peluang ini....anda harus sentiasa promote kpd kwn2 disekeliling kita utk gunakan aplikasi sosial chat wowapp nie skrg....

    FREE REGISTER
    FREE CALL
    FREE VIDEO CALL
    FREE SMS

    Daftar dari link ID dibawah dan ikut arahan...kemudian anda akan dpt ID sendiri...promot ID anda dgn kawan2.
    https://www.wowapp.com/w/bobomantis/Ahmad-Saifuddin

  8. JOM CARI DUIT ATAS ANGIN
    🙆Apa yg 👍BEST👍 sgt https://www.wowapp.com/w/zulhilmi75
    📄Baca betul2 info ni👇:
    + 📲INSTALL percuma🆓
    + setiap kali 💁anda & network👪 (sehingga 8 lvl) guna akan dpt 💰wowcoins;
    wowcoins ni blh guna utk mcm2, derma🏩, CASH IN🏧, call☎, transfer ke PayPal dll. Boleh digunakan melalui smartphone📱 (android/Windows @ iOS) & 💻PC/laptop.
    + app baru lancar jadi kita👔 adalah 💪perintis👷 app ni di Malaysia
    + sng guna mcm Whatsapp

    ⏰SELAMA bertahun anda guna FB, wechat, Whatsapp, twitter, instagram, kakao, beetalk dll, apa yg anda dpt?

    🙌JOM UBAH, guna WowApp pula & jana income💲 ✌pasif anda di sini👏👏👏
    On9 trader blh guna app ni utk berhubung dgn d9 @ prospek
    Yang suka 👂chat👄 blh ajak famili & kwn2 install, buat group sini sambil kumpul wowcoins banyak2...
    CEPAT2 💁ajak famili, rakan, prospek anda join, jangan sampai mereka pula yg ajak anda nanti😱...
    Daftar percuma 👉🏻
    http://wowapp.com/w/zulhilmi75

  9. Click me.
    https://www.wowapp.com/w/ixanami/IXA-KIRIAZ

  10. Asslmkm..blh tlg bgtau mcmana cara nak cash out coin tu..kena bkak acc paypal dulu ker@ blh terus msuk dlm acc bnk?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET