Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

WowApp - Berhubung sambil menjana pendapatan

9 comments
Assalamualaikum w.b.t


Entri pertama dari penulis untuk tahun 2016 adalah berkaitan aplikasi oyang boleh kita gunakan untuk berhubung bersama keluarga, teman dan tidak mustahil untuk insan-insan yang tersayang.

1. WhatsApp - Semua orang sedia maklum dan penggunaan yang paling ramai sama ada di negara kita mahu pun luar negara. Salah satu sebab mengapa ramai orang gemar menggunakan WhatsApp adalah tiada iklan-iklan yang kadang-kadang menyakitkan mata apatah lagi membazirkan data dan bandwith walaupun pengguna akan di cas sebanyak US$ 0.99 untuk satu tahun. 




2. Telegram - Aplikasi yang hampir sama dengan WhatsApp tetapi mempunyai beberapa kelainan berbanding WhatsApp seperti bilangan pengguna telegram yang menjangkau sehingga 1000 untuk "group" selain boleh menghantar aplikasi dan file. telegram adalah 100% percuma dan tanpa ada paparan iklan. Kekurangan telegram berbanding WhatsApp ialah tiada fungsi panggilan iaitu "voice call". 

3.GBWhatsApp - Boleh dikatakan "clone" kepada Aplikasi WhatsApp dengan beberapa "setting" tambahan yang membolehkan kita "disable" atau "hide" beberapa fungsi seperti "blue tick", "cesond tick" dan lain-lain privacy . Aplikasi ini amat sesuai untuk golongan yang ramai "skandal". Apa yang menariknya dengan aplikasi ini adalah anda boleh menggunakan 2 WhatsApp dalam 1 smartphone. Sama seperti anda menggunakan 2 nombor dalam 1 telefon.



4. WeChat - Aplikasi ini mempunyai ramai pengguna dari golongan remaja. Mungkin kerana faktor permainan yang disediakan di samping mereka tidak perlu mempamerkan nombor telefon. 

Kesemua aplikasi di atas adalah percuma dan ada juga yang akan dikenakan cas apabila cukup tempoh. Aplikasi ke-5 yang penulis ingin perkenalkan juga mempunyai fungsi yang sama dengan 1 fungsi yang amat berbeza tetapi cukup mengujakan. 

Kita kerap melihat ramai pengguna di facebook mengiklankan simkad Tone Excel yang mampu menjana pendapatan hanya bermula dengan beberapa puluh RM sahaja asalkan kita mencari pengguna seterusnya yang didaftarkan dibawah kita.Walaupun pendapatan hanya dalam nilai sen-sen sahaja tetapi apabila rangkaian network kita besar, pendapatan juga turut berkembang. Begitu juga dengan aplikasi yang ke-5 bakal saya dedahkan. Cuma bezanya, anda tidak perlu mengeluarkan RM untuk menyertainya. Cukup sekadar daftar, download aplikasi, dan "invite" kawan-kawan untuk turut serta di bawah network anda.


 5. WowApp - Satu-satunya aplikasi sosial yang bukan sahaja menghubungkan kita dengan keluarga, rakan-rakan dan sesiapa malah kita turut dibayar apabila kita menggunakan WowApps dalam nilai USD. Penulis baru sehari mendaftar dan menggunakan WowApp dan dalam masa yang sama telah mengajak rakan-rakan untuk turut menggunakan WowApp. Lain-lain kelebihan boleh rujuk gambar di bawah.




Berikut akaun yang telah penulis daftar yang masih belum jejak tempoh 1 hari tetapi penulis telah mempunyai 17 rakan-rakan yang menyertai "network" penulis.



Dan ini hasilnya selepas 1 hari menggunakan WowApp dengan 19 rakan telah mendaftar di bawah network penulis.


Sama seperti pengguna simkad Tone Excel, makin ramai kita ajak orang, makin tinggi pendapatan yang kita perolehi. Yang penting usaha kita untuk terus mengajak rakan-rakan supaya turut menggunakan WowApp. Anda boleh buka laman WowApp untuk mendapatkan lebih maklumat. Untuk penjelasan lebih jelas bagaimana anda mampu menjana pendapatan dengan menggunakan WowApp, boleh klik link youtube di bawah
 
  

JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK ANDA JANA PENDAPATAN SAMBIL BERHUBUNG DENGAN INSAN TERSAYANG, RAKAN TAULAN DAN KELUARGA.


ATAU KLIK LINK DIBAWAH UNTUK TERUS REGISTER

Kembali dengan harapan baru

0 comments

Assalamualaikum w.b.t.



2 tahun selepas entry terakhir penulis, klik di sini  penulis dengan penuh harapan menginginkan negara di bawah pentadbiran Barisan Nasional akan terus maju dan makmur dalam memperjuangkan agenda UMNO demi agama, bangsa dan tanah air, dengan harapan rakyat akan semakin yakin dengan Barisan Nasional dan terus menyokong kerajaan yang sedia ada sekarang. Itu yang penulis impikan. Namun, hakikatnya tidak seperti apa yang penulis impikan.

Penulis akan kembali menulis menyampaikan apa yang penulis rasakan betul dan perlu untuk disampaikan. 

Penulis juga ingin nyatakan di sini bahawa penulis bukan lagi penyokong tegar kerajaan mahupun penyokong pembangkang. Jika apa yang dilakukan oleh kerajaan adalah salah, maka ia tetap salah dan harus diperbetulkan dan ditegur. Sebaliknya jika apa yang dilakukan oleh pembangkang betul, maka ia harus dipuji. Betul kita kata betul, salah kita tetap akan kata salah. Tidak kira sama ada di pihak kerajaan atau pembangkang. 

Dengan kata lain, penulis berpendirian ATAS PAGAR. 

Kita berjumpa kembali di artikel akan datang.

Terima kasih kerana sudi membaca. 


Aku Kembali Kerana Aku Sayangkan Agamaku, Bangsaku dan Negaraku


p/s : Penulis ingin maklumkan di sini bahawa alamat blog telah bertukar daripada www.abelongthekacak.us kepada http://abelongthekacak.blogspot.com. Penulis tidak lagi menggunakan URL tersebut atas beberapa sebab.

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET