Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Hantaran kahwin pihak perempuan RM 1 juta?????

Perkahwinan merupakan saat-saat yang dinantikan oleh setiap pasangan yang bercinta, oleh setiap lelaki dan wanita di dunia ini. Jika ditanya kepada setiap pasangan yang sedang hangat bercinta mesti memberikan jawapan bahawa mereka pasti akan akhiri dengan ikatan pertunangan dan diikuti oleh akad nikah.Sama ada secara kecil-kecilan, sederhana mahupun secara besar-besaran.


Jadi, jika terjadi sesuatu yang di luar jangkaan yang boleh menyebabkan putusnya ikatan tersebut. Ia amat menyedihkan. Dan itulah yang berlaku seperti yang dilaporkan oleh Utusan pada hari ini. Kerana kekecewaan, rasa malu yang tidak dapat di gambarkan, sedih dan marah telah diterjemahkan dengan nilai saman melebihi RM 1, 000, 000.00. 


Untuk berita yang lebih lanjut, sila baca di sini ye?

0 comments :: Hantaran kahwin pihak perempuan RM 1 juta?????

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET