Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Cik Asliani

Maap..entry tidak disertakan dengan gambar. Memang xde gambo pun.

This Thanks dedicated to Cik Asliani

Hari ini aku berjumpa dengan salah seorang blogger yang belajar di unimas. Pada hakikatnya aku tidak merancang untuk berjumpanya walaupun kolej aku dan dia berasal dari kawasan yang sama. Maksud aku kawasan Kemaman. Isk..memang sifat dan perangai aku yang memang pemalu untuk berjumpa dengan girl-girl yang cun-cun dan cantik-cantik ni. Jadi aku membuat keputusan, biarlah jangan jumpa lagi.

Tapi itu hanya rancangan aku untuk tidak lagi berjumpa dengannya. Jika telah termaktub bahawa aku akan berjumpa dengan beliau, aku tetap akan berjumpa jugak kan?

Ya!! Hari ini aku telah berjumpa dengan Cik Asliani. Aku pun tidak tahu hendak ke mana, jadi tempat paling sesuai kot di kemaman ni untuk bersembang-sembang adalah di kepsi. Ah..kali kedua aku jejak kaki di kepsi kemaman setelah 3 tahun lebih aku menetap di Cherating.

Pada pendapat aku, aku mungkin akan kelu lidah untuk bersembang dengannya tapi sebaliknya yang berlaku. Seorang yang cukup peramah dan senang untuk bersembang. Baik. 

Hampir 2 jam setengah juga aku bersembang dengannya. Harap-harap aku ade jodoh lagi untuk berjumpe dengan cik asliani. Seronok bersembang ngan ang.. heheeh thank to u cik asliani.



p/s : asal ko lain ah. lam gambo nmpak lain, tgk tuan punye diri nmpak len. isk...
p/s : wei.. umoq aku 22 kan? sape2 tak caye, tanye cik asliani. heheheh
 

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET