Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

"menangis"

Hari yang amat meletihkan buat aku hari ini dan hari ini juga hari yang amat menyedihkan buat aku. Tak ada mood untuk menaip hari ini. Hari yang aku rasa aku tersangat sedih. Walaupun dia tiada kaitan dengan aku tapi aku tetap menitiskan air mata untuknya. Kanak-kanak berusia 4 tahun yang bernama Mashitah, meninggal di pangkuan aku.

3 comments :: "menangis"

  1. al fatihah

  2. Al fatihah .

  3. innalillah....

    al-fatihah

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET