Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Aweq baru la beb!!!

Assamualaikum w.b.t kepada semua blogger-blogger sama ada otai mahupun newbie seperti saya.


Hajat di hati sebenarnya ingin menghasilkan satu entry untuk menyertai kontes yang dibuat oleh blogger sekencangangin. Begitulah draft-draft yang aku hasilkan. Tak kira mahu menghasilkan entry yang sebagaimana,. cuma apa yang pemilik blog mahukan adalah penghayatan. Jika lawak, maka selawak-lawaknya. Jika sedih, maka sesedih-sedihnya. Jika menakutkan, maka-maka betul-betul menyeramkan sehingga terbawa ke alam pertiduran ( mimpi la ). Jika penghayatan islam, maka benar-benar terasa hingga  ke lubok hati!!


Namun, hajat tersebut terpaksa aku batal. Bukan kerana malas, tetapi tak ada idea yang bebetolnya. Lagipun, sejak habis belajar bulan Januari lepas, aku sudah mula malas untuk menggunakan otak sangat. Hanya untuk kerja-kerja yang penting sahaja baru aku gunakan dengan penuh berhemah. hehehe


Tengah hari tadi, aku bersembang lebih kurang 30 minit bersama dengan bakal peguam muda. Biasala kan, credit aku ditaja oleh celcom selama 7 hari bermula jam 0000 pagi tadi. Kesempatan ini aku gunakan buat bersembang tanpa memikirkan banyak mana credit akan habis. Terima kasih Celcom!!


Good! Okay! Baik! Friendly! Ape lagi yerk yang boleh aku tujukan kepada bakal peguam muda kelahiran perak ini. Aku boleh bersembang baik walaupun ia baru kali pertama. Aku tidak kekok untuk berbicara walhal aku sebenarnya malu untuk bersembang dengan para-para wanita terutamanya yang lebih muda dari aku. 


Kepada sesiapa yang sedang mencari kawan or yang lebih dari itu, aku rekemenkan bakal peguam muda ini jika ia masih lagi belum berpunya. Aku pun tak tanya dia dah ade yang punya atau tidak. Hahaaha


Tanggapan pertama aku, dia baik.


p/s : Bakal peguam muda tersebuat ialah blogger ini!

4 comments :: Aweq baru la beb!!!

  1. ko promote kat org lain
    ko ler yg mulakan

  2. amboi2 abe long... xda gayut dgn bakal dokter lelaki ke? kalau ada, rekemenkan lah.. hihihi... :)

  3. Aimi dan pakcik Hashim : kalo promote utk diri sndiri, yang kedua la kot.

    ciksyazwaniaziz : xde la..pekerja kontrak lelaki ada la....

  4. hahaaa . ngade laaa abe long nih . malu i . hehee

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET