Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

kerja sia-sia

Argghhhh...aku benci hari ini. Betul-betul membuang masa aku sahaja.  Kalo aku penuh kan masa tersebut dengan tidur pun best. Ni tak...terpaksa ke kuantan sebanyak 2 kali. Betul-betul membuang masa dan tenaga aku je.


Kali pertama, aku ke kuantan bersama dengan bos aku. Macam biasa la, banyak yang kami sembangkan. Tapi satu perkara yang sejak akhir-akhir ini kami sering berbincang. Tindakan dan perbuatan yang dilakukan oleh seorang staff perempuan. Boleh dikatakan agak melampau dan kadang-kadang memang melampau pun. 


Kadang-kadang bos aku terpaksa mengawal kemarahan beliau. Bukan senang untuk menjadi pentadbir. Itulah yang selalu aku dengar apabila bersembang dengannya. Dan aku juga merupakan pentadbir seperti bos aku. Tak lama lagi jadi bos la plak aku. Hahahaha


Ok..lupakan pasal tu. Apa yang aku nak ceritakan di sini. Aku terpaksa menggunakan bas untuk ke kuantan pada kali yang kedua. Oleh kerana pada kali pertama pergi bersama bos, aku terlupa untuk mencatat nombor akaun. Oleh itu, cek tidak dapat di bank in kan. Agak lama juga aku berada di bank. Selalunya, jika hanya untuk cek, masa yang di ambil sekejap sahaja. Aku terpaksa berbohong sunat mengatakan dah selesai. Walhal aku membawa balik semula cek tersebut.


Akibatnya, aku terpaksa pergi sekali lagi ke kuantan dengan menaiki bas. Motor aku, ayah aku pinjam. Di kelantan sana..Jadi, jika aku ingin ke mana-mana, selain bersama bos aku, aku terpaksa menaiki bas. Hahahah sedih sungguh.


Gara-gara sekeping cek yang tak seberapa, aku keletihan hari ini. huhuhuhu








p/s : cepat pelupa betol la aku

2 comments :: kerja sia-sia

  1. rilek2...ambik award dulu..hihihi

    http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/sekalung-tahniah-buat-follower-yang-ke.html

  2. ooo lupa nak bagitau..hehehe..caranya macam ni abe long kena right click dulu save picture tu kat desktop ka [senang sket]
    dashboard>>>design>>>add gadget>>>add picture>>>[nanti ada link]isi url ni http://masturazakaria.blogspot.com/[title tu ikut la title apa pun]>>>>save....siap lah...selamat mencuba..kalau tak jadi habaq tau..

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET