Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

duit datang menyembah kaki ku

Salam Kenal. 
mengirimkan balasan Anda ke email pribadi saya rosdiana@hotmail.com   Saya Rosdiana. A.C. Saya tinggal dan bekerja di London . Saya menikah dengan seorang warga negara Amerika. Kami hidup menetap di London . Suami saya menikah dengan istri lain, seorang warga negara Amerika sebelum dia bertemu saya. Dia tidak membawa ini untuk memberitahu saya sebelum kami menikah. Jadi saya berstatus istri kedua.



Saya hidup bahagia dengan dia tapi jujur istri pertamanya memberi saya neraka di rumah kami. Saya berencana untuk memindahkan uang suami saya ke Indonesia, negara asal saya. Jika saya tidak bertindak cepat sekarang, saya akan kehilangan segalanya dalam satu detik.



Saya bekerja di perusahaan suami saya sebagai akuntan. Saya memegang bagian account. Saya berencana untuk memindahkan jumlah total sebesar £ 2,000,000.00 GBP [Dua Juta Pounds Inggris] keluar dari perusahaan ini untuk masa depan.



Apabila saya tidak bertindak sekarang, akan ada masalah ketika suami saya meninggal dunia nanti karena istri pertamanya memiliki semua koneksi di perusahaan kami ini.



APAKAH ANDA MAMPU MENERIMA DANA UNTUK INVESTASI DAN MENYIMPANNYA SAMPAI SAYA TIBA DI INDONESIA ?

  

Saya butuh orang terpercaya yang tidak akan pernah mengkhianati saya.

  

Saya telah mengurus semua pengaturan tentang bagaimana dana tersebut akan tiba di Indonesia tanpa masalah. Kesepakatan ini 100% bebas masalah. Jika Anda siap untuk membantu, langsung balas email ini kerosdiana@hotmail.com  karena tidak ada waktu lagi yang dapat disia-siakan. Silahkan juga hubungi saya di



INI PENTING TOLONG DILIHAT.

Diana London
___________________________________________________________

Ok, itu email yang saya terima dari ntah siapa yang mengirimnya. Pada pendapat anda, adakah email tersebut boleh dipercayai atau tidak? Jawapannya sudah tentu tidak bukan?
Bagi aku, siapalah yang bodoh ingin memberikan wang yang sebegitu banyak kepada orang yang mereka tidak kenali. Bagi aku, sesiapa yang percaya akan mesej ini, pasti dia tidak pernah bersekolah. Atau pun dia memang dilahirkan untuk ditipu oleh orang bijak pandai yang semestinya suka mengambil kesempatan ke atas mereka-mereka yang tidak seberapa panjang akalnya.
Sama juga dengan kes-kes di mana ramai rakyat Malaysia, gadis-gadis dan wanita-wanita terutamanya. Mereka dijanjikan dengan hadiah dan wang yang menarik. Malah percutian ke luar negara lagi. Mereka kemudiannya di beri begasi atau beg untuk di bawa bersama semasa ingin berlepas. Dan akibatnya, mereka di tangkap oleh polis kerana cubaan menyeludup dadah. Akibatnya, mereka dipenjarakan di luar negara. Sudah tentu keluarga mereka di sini, tidak dapat melawat mereka. Tidak tahu bagaimana keadaan mereka. Membuatkan keluarga mereka di sini amat susah hati. Berapa banyak kes-kes sebegini yang masih belum selesai perbicaraan.
Pendek cerita, gunakan akal yang diberikan Allah. Fikir lah semasak-masaknya. Siapa nak bagi duit secapa percuma jika tidak ada kerja yang akan di lakukan.

p/s : masuk tandas pun kene bayar beb,....kadang2 30sen tau dak.

5 comments :: duit datang menyembah kaki ku

  1. hahaha..ira dah banyak kali kena...seb baek masok spam folder...
    yg terbaik pena dpt,org tue nak bagi duit sebab dia dah nak MATI...adoiii...siap suruh bg no akaun lagi... :P

  2. cik ira awat tak bg... byk tu nnt dpt duet

  3. saya pun pernah kena.
    dah la nama orang tu cantik. Blessing Bamena. sampai sekarang saya ingat. dah la dia cakap, dia tu dari gereja. nasib baik la saya bukan mata duitan, hahaha.. kalau tak.. tak tau la apa nak jadi.

  4. spam smua tu..huhu
    dulu ms kt hostel, ada sorg kwn penah trima emel lbih krg cmtula..dia pecaya plak, puas kitorg pujuk jgn pecaya, smua tu tipulah..tp bekeras jgk nk pecaya, dlm hati ckp, eh ko ni blaja tinggi2 pun sng kena tipu..adusss..last2 dia tersedar yg email tu tipu..haizzz sapala nk bg duit senang2 camtu..pkir logikla jgk kan hehe

  5. da byk kali dpt emel cmtu..rasa cam nak gi ketuk jer pale saper yg hntr tu..n saper yg caye tu..ketuk pale 2 kali..huhu...

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET