Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Trip ke Desaru, Johor.



Seperti entri saya sebelum ini, ada menyatakan bahawa saya akan ke Desaru. Kali pertama ke sana. Tidak tahu bagaimana keadaannya nanti. Bersama dengan anak-anak buah seramai 70 orang, saya telah menyewa dua buah bas dengan kos keseluruhan RM 3 800.00. Perghhhh abes licin duit tapi takpe, itu bukan duit saya pun. Duit organisasi sebenarnya. Hahaaah Kalau habis 10K pon, ade ceq kesah? hahaha


Trip kali ini bermotifkan tugas sebenarnya. Aku ( tadi bukan main ber saya-saya. Hahahaha ) ditugaskan untuk menghantar 70 orang anak buah aku ke Desaru untuk bekerja di sana. Harap-harap pegawai dari Putrajaya sedia menanti aku di sana. Jika tidak, aku terpaksa membuat keputusan yang agak pelik dan kadang-kadang boleh juga dikatakan agak pelik dan memalukan kot. Hahhahaha Apa-apa pun, kita makan angin dulu!!!! hahahaha


Jika mengikut apa yang dirancangkan, kami sepatutnya bertolak pada jamm 7.30 tapi disebabkan mereka agak lambat, menyebabkan kami lewat 30 minit. Nak kena snap gambo banyak-banyak ni. Hehehe Jom layan gambo-gambo dulu...












p/s : Lepas je Mersing, aku terlelap. So xde la gambonye selepas itu. Nantikan untuk the next entry, pic-pic lawak dari saya. TQ!

0 comments :: Trip ke Desaru, Johor.

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET