Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Movie time!

Sejak sehari dua ni, aku terasa macam nak menonton filem or etc. Cadang nak g tengok kat pawagam. Banyak movie yang aku nak tengok bebenonye. FF5, kongsi, lagi ape tajuk eh, lupe pulak. Apa-apa pun malam nanti aku nak pergi kuantan, tengok bulih satu or dua movie then terus naik bas balik kelantan. Dah lama benor aku simpan motor kat sana. ENtah-entah dah berkarat kot. Aku tak pasti. ( pada hal ayah aku pinjam ) Hahahhaha


Adala dua tiga jenis movie aku download. Kebanyakannya movie Siam. Aksi punya movie. Boleh tahan la jugak citer yang aku tengok ni. Tajuk die Yamada, The Samurai Of Ayuthaya





Movie ni tahun lepas punya. Subtitle malay or english not supported. Jadi, jika anda tidak memahami bahasa siam, adalah tidak digalak untuk menonton. Kang anda tidak faham apa yang di cakapkan. Saya lain la..Hahahaha


Seperti di Malaysia yang terkenal dengan silatnya, begitu juga dengan siam yang terkenal dengan Muaw Thai. Sama juga dengan silat, terdapat pelbagai jenis aliran silat. Jadi, begitu juga dengan muaw thai, terdapat pelbagai jenis aliran muaw thai dan muaw thai ayuthaya adalah salah satu. Ia bukan setakat seni mempertahankan diri, malah yang lebih dasyat ialah seni mempertahankan diri untuk pahlawan-pahlawan mereka membunuh musuh.








Untuk download, sila klik link di bawah.


Mediafire
1. Yamada, The samurai of Ayuthaya - Part 1
2. Yamada, The Samurai of Ayuthaya - Part 2


Fileserve
1. Yamada, The Samurai of Ayuthaya

p/s : Jadi, untuk siri aksi, anda tidak akan kecewa. Selamat menonton.

6 comments :: Movie time!

  1. kau faham?
    kau ada darah Thai ke?

  2. ada ada ada... hahahahaha

  3. adoiii..siam??
    takde translation ke?? abe long buat la subtitles..hahaha

  4. ahahahaha... xrei nk buat subtittle lah. hahaha

  5. OO, faham Thai rupanya..

    Ni ce arai? Kun sabaidee mai?

  6. wah...
    phom ce fandi.

    nong sau khon ni ce arai kap?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET