Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Panggilan percuma 7 hari

Salam semua....


Di sini ingin aku nyatakan kepada anda bahawa esok ( Sabtu 14/5/2011 ) merupakan sambutan bufday untuk telefon aku. Oh..simcard la beb..Ini bermakna aku akan mendapat panggilan percuma ke nombor 8pax secara percuma selama tujuh hari. Oh.. aku amat teruja!!


Namun, apa yang aku kesalkan, nombor celcom aku merupakan cemcol upax. Jadi aku hanya boleh meng"add" nombor-nombor upax untuk list 8pax aku. Tapi ia tentu susah dan terhad bukan? Dalam list 8pax aku, just ada 3 nombor sahaja. Itu pun kawan lama aku dan aku tidak tahu adakah mereka masih menggunakan nombor itu atau tidak.


Ok..Tawaran terhebat dan terhangat dari aku ( Abe Long ) untuk semua pengguna celcom upax!!! Jom sembang-sembang sampai batery fon abes!!! Sila inbox kan no fon ada ke account fesbook saye -=> eyeshield21@skychatz.org


Tawaran ini hanya terhad kepada 2 hari selepas entry ini di post. Jadi, kepada aweq-aweq, anda di alu-alukan. Kepada guys-guys terutanya Ezad Amir, harap maaf, permohonan anda terpaksa ditolak disebabkan oleh sedikit masslah teknikal yang tidak boleh di elakkan. TQ!




Aku daftar somcard ni atas nama owang len. hhuhuhu




p/s : Dok tengah pikiaq, nak call sape la nanti. Kalo tak gune, rugi plak kan?
p/s2 : Befday simcard je okek? Bukan befday aku pon.
p/s3 : pasal aku taip entry ni hari jumaat, okay?

3 comments :: Panggilan percuma 7 hari

  1. assalam.... abe pkai line la celcom....hohoho

  2. yeyhh kol rynnn . rynn pakai upax !

    hahaha . upax 25 tahun dan kebawah jee :D

  3. wahhhh menarik2!!!

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET