Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Budak2 jangan klik. Untuk tontonan 18 ke atas sahaja.

Salam dan selamat petang.

Hari ini aku tak ada cerita panas-panas yang ingin dikongsikan. Buku hasil tulisan  Ridhuan Tee pun aku baca bis lagi. Jadi, revienya akan dikemudiankan. Apa yang aku ingin bercerita kali ini, berkaitan dengan anime. Anda ramai dikalangan anda yang meminati anime sama ada baca komik atau tengon anime itu sendiri. Berbanding dengan dulu, amat susah untuk kita follow setiap episod melainkan jika ditayangkan di tv. Aku ada beberapa anime yang menjadi koleksi dan berada dalam simpanan dari  episod satu hinggalah episod terkini. Anime yang aku paling minat ialah one piece.


Agak mustahil jika terdapat dikalangan remaja yang tidak mengetahui pasal one piece sedangkan bapak-bapak yang berumur 30-an pun masih mengikutinya. Sepengetahuan aku, one piece akan tamat dalam masa 10 tahun lagi.

Anime yang kedua dan seterusnya

Naruto 

bleach

fairy tail

EyeShield21

The prince of tennis

Hikaru no go

high school of the dead

hyakka ryouran samurai girls

Avatar : the last air bender

Stein gate

whistle

beelzebub

gosick

Dengan kata lain, HD aku sebesar 500GB telah penuh, ditampung pula dengan HD laptop 350GB juga hampir penuh dan akhir sekali, dalam DVD. Itu adalah sebahagian anime yang aku masih simpan. Itu masih belum termasuk koleksi kamen rider. Antara siri kamen rider yang masih dalam simpanan pula ialah:

decade

Den-0

OOO

Double or W

ryuki

kiva

kabuto

Dan tentunya siri kamen rider yang terbaru. Kamen rider Fourze.

Kali ni banyak gambar pulak. Selalunya jangan harap nak ada gambar kan? Hahahaha

0 comments :: Budak2 jangan klik. Untuk tontonan 18 ke atas sahaja.

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET