Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Kau ni ada "hati" ke tak?

Dah hampir seminggu berlalu, jika aku melihat si bapa dan si emak muda yang baru sahaja kehilangan anak sulong mereka baru-baru ini, aku sedikit sebak. Kadang-kadang hampir menitiskan air mata namun aku kuatkan hati.


Tapi yang menghairankan aku, "orang itu" berlagak seperti biasa sahaja. Seolah-olah tiada apa yang berlaku. Aku sememangnya hairan. Kadang-kadang aku terfikir, adakah "orang itu" benar-benar seorang insan yang bergelar wanita. Seorang wanita yang mempunyai hati yang halus dan mudah tersentuh. Namun "orang itu" berlainan dari wanita-wanita lain. MUngkin hatinya cukup keras.


Adakah bukan sahaja mata kamu dikaburi dengan wang, adakah hati kamu juga sudah bertukar menjadi nilai wang? Hanya wang yang kamu fikir, yang kamu ingat, yang bertahta di hati kamu?




p/s : berubahlah seperti kamu yang dahulu.

2 comments :: Kau ni ada "hati" ke tak?

  1. hmm.. org x rasa bersalah ni sebenarnya penakut
    dia takut rasa bersalah

  2. org itu punya hati namun tertutup oleh nafsu dan dunia...

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET