Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

kaki aku patah!!

Salam dan sejahtera...


Aku, mulai hari ini, akan menjadi seorang jejaka kacak yang suka berada di rumah. Walaupun sebelum ini aku sememangnya sentiasa berada di rumah. Namun, aku masih mempunyai masa untuk berfoya-foya bersama seorang teman sekuliah aku sejak 2 tahun setengah yang lalu.


Namun, mulai hari ini juga, kaki aku telah patah. Tidak dapat bergerak ke mana-mana. Hanya berada di rumah. Dan jika aku ingin ke mana-mana sekali pun, jika aku ingin berfoya-foya sekali pun, aku terpaksa meminta belas kasihan dari rakan sekuliah aku atau pun aku terpaksa mengemis di tepian jalan menanti kehadiran bas sihat yang pada pengamatan aku akan runtuh dalam masa yang terdekat.


Aku diberitahu oleh " doktor " bahawa kaki aku yang patah ini mengambil masa yang agak panjang untuk sembuh. Bagi aku, ia satu tempoh masa yang cukup lama untuk kembali sembuh. jadi dalam tempoh ini aku terpaksa menggunakan khidmat pemandu upahan. Atau aku terpaksa terkurung sahaja di rumah yang sentiasa panas sekarang. Hangat sungguh dok lam umah skang nih.


Apa-apa pun, aku terpaksa untuk menanti dan menanti sehingga tibanya Julai dan aku akan kembali mendapatkan LC 135 aku. DBR 3307 akan kembali kepangkuan aku dan kita akan kembali aktif untuk berfoya-foya kelak.!!! Kau lah umpama kaki kiri dan kanan aku.




p/s : kaki original aku ok je tau!!!

5 comments :: kaki aku patah!!

  1. motor ko rosak ya

  2. ah fat : tak lah.ayah aku pinjam daaaa...

  3. ceh..baru nak kesian....
    xjadi la :P

  4. alah...lea, bak pinjam 2000. beli motor baru la senang

  5. patah ka weh?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET