Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Money!! its what they talk about.













Dear,

Perkenalkan nama saya Ria Citra Saya ringgal di London namun berasal dari Indonesia . Saya bertemu seorang bankir. Mr Clement berniat untuk datang berinvestasi di Indonesia.Dia menasihati saya untuk mencari seorang teman di Indonesia yang dapat membantu dia berinvestasi. Apakaha Anda bisa membantu Mr Clement?


Mr Clement sendiri adalah seorang Direktur Executive yang mengurus pengkreditan dan Nota Luar Negeri di Bank Of Citibank (UK) PLC. Beralamatkan di
11 Earl Grey Street Edinburgh
EH3 9B. Dia ingin mentransfer uang sebanyak
5,000,000.00 pounds dan menggunakannya untuk berinvestasi di Indonesia .

Apabila anda berminat membantu, mohon anda bisa membantu juga dalam:

1. Membantu dalam hal transfer dana yang dimaksud
2. Memberikan arahan dalam hal-hal yang patut diinvestasikan
3. Membantu membeli harta perumahan di Indonesia


Apabila anda berniat untuk membantu dia dalam tranksaksi ini, anda diberikan 30% dari jumlah dana 5,000,000.00 Pounds. Mr Clement akan sangat senang apabila anda bisa membantu dengan memberikan NOMOR TELEPON anda. Ini supaya Mr Clement bisa memberikan informasi lengkap tentang cara, prosedur dan berbagai macam hal yang berhubungan agar dana ini bisa ditransfer atau tersedia untuk anda.


Saya menunggu balasan dan reaksi positif anda.
Apabila anda BERMINAT membantu saya dan Mr.Clement, silahkan memberikan

BALASAN BERUPA EMAIL: KE riaclement10@hotmail.com
Hormat Ria
  
_________________________________________________________________________


Salam semua, da baca dah? Dah faham semua? Apa-apa pun anda semua tidak perlu jeles atau terasa hati kerana RIA telah memilih aku dan bukannya kamu. Tidak perlu lah aku berkerja keras selepa ini. Bukan sikit dana yang dia nak transfer tu. Hehehe


Tapi, hanya mereka-mereka yang bodoh dan tidak berotak sahaja akan respon. Tidak perlu banyak yang aku kena taip. Fikir-fikir sendirilah. Sapa senang-senang nak bagi duit kat orang. Tambah-tambah jika tidak dikenali.




p/s : adios, tapi ceq memang nak kasi hadiah bernilai RM...... untuk anda semua yang BERANI menyertai kontez yang akan saya buat nanti. BERANI kah anda?

3 comments :: Money!! its what they talk about.

  1. wah..abe kacak dri indon ke? hehehe..

  2. tp ada gak yg bodoh reply email mcm tu

  3. slalu gak dapat email cmni.. report kat cybersecurity pon cm xjd pape pon...

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET