Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

ISTERI KAMU PELACUR YE?

Untuk berita penuh, sila klik di sini




Okay, inilah ghupernye pelacur kelas atasan!!! Aku tidak tahu bagaimana untuk komen tapi aku hairan, mengapa pemilik gambar di atas ingin mengelaskan isteri-isteri sama ada solehah atau tidak, taat atau tidak sebagai pelacur kelas atasan? 


Satu sahaja pertanyaan aku. Adakah kamu berbangga jika kamu dikelaskan sebagai pelacur kelas atasan dan jika ia, adakah martabat kamu diangkat? ditinggikan?


Setahu aku, pada zaman Rasulullah dahulu, mengapa Rasulullah berkawin ramai? Semata-semata kerana ingin mengangkat martabat dan darjat seorang wanita yang tidak bersuami. Tahukah kamu, dalam ramai-ramai isteri Rasulullah, hanya Saidatina Aisyah sahaja merupakan anak dara. Yang lain-lain merupakan janda. Ini bermakna, perkahwinan merupakan satu cara untuk mengangkat martabat dan darjat para wanita.


Adakah dengan menganggap menjadi pelacur kelas atas kepada suami akan menyebabkan suami tidak akan mencari yang lain? Jika qada' dan qadar mengatakan mereka akan carilain, mereka akan tetap cari lain walaupun betapa baik dan taatnya seorang isteri kepadasuaminya.


Dan jika ada suami-suami yang mengatakan tidak  akan berminat terhadap gadis-gadis lain, maka itu BOHONG!!!


Usahlah meletakkan diri kamu sebagai pelacur even kelas atasan ke, kelas teratas ke, ape-ape je ke. Letak lah diri kamu sebagai isteri yang taat kepada suami. Itu lebih baik.




p/s : takkan nak panggil isteri-isteri kamu sebagai pelacur. Kan?

2 comments :: ISTERI KAMU PELACUR YE?

  1. bogok betei... samakan isteri ngan pelacur!~ bodoh ka hapa!~

  2. salah contoh... kan makan diri

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET