Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

budak bodoh bile men politik...

Aku orang melayu dan semangat kemelayuan aku cukup tinggi dan aku amat benci mereka-mereka yang mengata-ngata kaumku walaupun memang pada hakikatnya apa yang dicakapkan itu benar. Dan aku lagi benci dan benci apabila kaum aku sendiri yang mengata-ngata terhadap kaum aku.


Aku dari awal memang mengikuti perkembangan isu ini dari awal. Aku ingin ketahui apa yang sanggup dilakukan oleh budak bodoh tu untuk mencapai hajatnya yang pasti pada suatu hari nanti ditinggalkan jua. Demi kepentingan peribadi dan keluarga, bangsa sendiri mereka gadai dan jual dengan harga yang cukup murah. Alangkah bodoh nya.....


Aku tahu la.. ko dari kecik lagi besaq kat oberseeeeeee....tentu hidup ko dah bukan mcm orang melayu. Oh!! patut la bodoh sangat. dalam ic ang, xyah la letak melayu. letak la mat salleh ka, apa ka. baru la aku tak cemuih tengok. 


ang tuh pompuan, kuat tara mana sangat wei..

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET