Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

bagaimana memikat hati si dia kembali?

Usah banyak bicara, mempunyai masalah dengan si dia tapi tidak tahu bagaimana untuk memujuk atau memulihkan hubungan supaya kian akrab dan rapat, semakin sayang dan mencintai? jom cuba satu persatu teknik-teknik di bawah. semoga berjaya.
Ok.. Terus tuju ke titik itu.. Dieyla (bukan nama sebenar) ada seorang kekasih.. Kekasih Dieyla pulak dah merajuk.. Dieyla bengang dan mintak putuskan hubungan.. Tapi sekarang Dieyla dah menyesal dan sedar akan kesalahan dia tu.. Dieyla nak kembali seperti dulu.. Mengikat kembali cinta yang sudah terputus.. Bagaimana?

 1) Fikir dan Bertindak
Tanyakan dulu macam mana kehidupan dia sekarang.. Adakah dia lebih bahagia bila kehilangan kau ataupun dah punya kekasih hati yang lain.. Jika kedua2 jawapan dia “tak” boleh la kau teruskan tindakan selanjutnya… Jika dua2 jawapan dia “ya”, kau tumbuk muka dia then blah!!

2) Jangan Menagih Simpati
Rileks.. Jangan gelabah.. Nanti dia ingat ko nie ngade2 n gediks pulak.. Buat seperti biasa.. Jangan terlalu tunjukkan kesian kat dia.. Dan jangan sesekali merayu kat dia.. Bila kau buat macam tu nanti dia ingat yang kau nie betul2 bersalah.. Biarlah dia pon ada fikir yang kesalahan dia pon wujud..

 3) Ambil Perhatian
Tunjukkan yang kau sayangkan dia.. Ambil kisah dengan apa yang dia lakukan.. Tapi biarlah bersempadan.. Jangan lebih2 pulak.. Nanti dia ingat kau nie penyibuk pulak.. Makin jelik la dia ngan kau.. Nanti tak pasal2 kau kena maki pulak..
4) Adakan Temujanji
Ajak la dia keluar kemana2.. Pergi makan ke, tengok wayang ke.. Dan yang penting, tempat perjumpaan kau tu mestilah tempat yang selalu kau dan dia berdating.. Biar dia ingat kembali kisah lama..

5) Biarkan Dia Rindu
Macam mana? Aduii!! Fikirla yang kreatif sikit.. Lakukan perkara yang akan membuatkan dia rindu kembali kat kau.. Perkara yang akan buat dia sentiasa ingat kat kau… Jangan lebih2 dah la.. Ha.. Fikir kotor la tu..

6) Panggilan Dan SMS
Buat la panggilan pada dia.. Jangan la kedekut sangat dengan kredit tu.. Korban la sikit.. Kalau agak2 dah tak larat bercakap, hantar la SMS.. Kalau tak berbalas tak mengapa.. Itu dah menunjukkan kau masih belum lupakan dia lagi..

7) Bangkitkan Memori
Bila dah buat semua nie, kau ceritakan lah pulak cerita2 lama yang romantik.. Bagaimana kau atau dia mengorat sesama sendiri.. Peristiwa kelakar kau tergolek dengan dia naik motor.. Ataupon peristiwa ditangkap basah.. Oppss!! Yang pasti, semua cerita kau tu akan mengenangkan kembali kemanisan saat kau bercinta dengan dia..

8) Berikan Dia Hadiah
Tak payah la mahal2.. Paling berkesan ialah berikan dia kad buatan sendiri.. Tuliskan di situ tanda maaf kau untuk dia.. Jangan takut kalau tak lawa, yang penting ikhlas.. Jika kau malu untuk bercakap, inilah yang terbaik..

9)Terangkan Perkara Sebenar
Masa ni lah kau bongkar kan semua.. Terangkan mengapa kau terpaksa meminta hubungan itu putus.. Pastikan sebab kau tu kukuh dan alibi.. Jika kau betul salah terangkan pada dia mengapa.. Jangan biarkan dia tertanya2..

10) Berikan Janji
Berjanjilah kat dia yang kau tak akan lakukan lagi.. Kau menyesal jika kau betul salah.. Katakan pada dia yang kau betul2 sayangkan dia.. Taburkan semua janji kau pada dia.. Tapi!! Biarlah kau kotakan.. Jangan cakap jer..
Jika dia masih lagi tak punya perasaan… Takper.. Ambil masa.. Bukan mudah mengubat luka yang dalam.. Bukan senang juga nak menyatukan kembali ikatan yang putus.. Berfikiran positif sikit.. Kau boleh lagi berkawan dengan si dia.. Jangan la biarkan ia putus..

11) Ambil Masa
Jika dia masih lagi tak punya perasaan… Takper.. Ambil masa.. Bukan mudah mengubat luka yang dalam.. Bukan senang juga nak menyatukan kembali ikatan yang putus.. Berfikiran positif sikit.. Kau boleh lagi berkawan dengan si dia.. Jangan la biarkan ia putus..

12) Keraskan Sikit
Cakap pada dia dengan baik tapi kalau tak berjaya...keraskan sket...jangan keraskan lam suar enko...tu mampus namanya!

13) Paksaan
Jika tak dapat cara baik.... rogol je lah..pastikan sperma ko mampu beri anak..ngandungkan dia kemudian dia tak lari dah...percayalah

14) Bunuh (last)
Jika tak berjaya dak...dia gugurkan anak tuh..korang cincang dia...mula mula gunting mulut dia hidup hidup, tores tores gores dan menang...seksa sket...kemudian cincang buat gulai ka...bakar ka......settle.. Korang g club cari awek baru.... sekian~


Semoga berjaya sekalian. 
p/s : aku kopi pes ja.....

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET