Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

DAP awal-awal lagi mengaku akan kalah PRU 13!!! - lim kit siang


Lim Kit Siang hari mengaku bahawa peluang amat tipis untuk Pakatan Rakyat terutamanya DAP untuk memenangi  PRU ke 13 nanti. Ia berikutan pengakuan lim kit siang berhubung ketakutan beliau terhadap semangat cintakan negara yang tinggi yang ditanam oleh Mantan PM yang ke 4 terhadap rakyat MAlaysia. lim kit siang bagaimanapun menggunakan perkataan " Mahathirisme " berbanding perkataan " semangat cintakan negara" dengan tujuan untuk menimbulkan rasa benci rakyat terhadap Tun Dr. Mahathir.

Kita semua tahu, dari awal pembabitan Tun dalam politik, beliau telah memandang jauh akan nasib orang Melayu yang 100% adalah beragama Islam. Beliau melakukan banyak perubahan yang membawa kemajuan bukan sahaja kepada negara tapi khasnya orang Melayu.

Semangat Tun tidak terputus begitu sahaja setelah beliau meletak jawatan sebaliknya setiap rakyat  terus berjuang agar tidak termakan hasutan manusia yang penuh muslihat seperti kit siang. Hasutan demi hasutan di keluarkan demi mahu melihat Melayu di Malaysia berpecah dan mereka akan menggunakan kesempatan ini untuk menjatuhkan Melayu.




Ayuh rakyat malaysia...
Menjelang PRU ke 13


JANGAN UNDI PAKATAN RAKYAT.
JANGAN UNDI PKR. JANGAN UNDI DAP.
NAK UNDI PAS JUGA? SILAKAN, TAK ADA MASALAH.


TAPI YANG PASTI...
UNDILAH BARISAN NASIONAL. 
UNDILAH UMNO.
TAKNAK UNDI MCA DAN MIC? PUN BAGUS JUGA.

0 comments :: DAP awal-awal lagi mengaku akan kalah PRU 13!!! - lim kit siang

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET