Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Bicara tentang befday.....

Hari ini aku sedikit kurang ajar, sedikit tidak sopan dan sedikit tak malu...Sebelum aku meneruskan penulisan kali ini, awal-awal lagi aku ingin minta maaf jika ada yang akan terasa nanti..Tidak kira yang masih hidup, yang akan hidup mahu pun yang telah tiada internet connection tak ada..

Hehehehe.....

Bukan apa sangat pun, bila sebut sahaja hari jadi, maka ternampaklah hadiah-hadiah dari ibubapa, adik-beradik, saudara-mara dan tidak lupa juga hadiah dari teman-teman dan kawan-kawan.

Aku cuma nak bagitahu, befday aku dah dekat!!!!!! Tapi aku tak pernah celebrate or dapat hadiah...Sedihnya...huhuu

Oklah..sape-sape yang rasa diri dah kaya dan baik hati lagi pemurah, sempena befday aku yang ke 20 ni, aku nak dua menda ni...

1. The legendary Doctor Hur Jun


Tak perlu aku citer banyak pasal drama yang ni. Korang dah sedia maklum agak-agaknya. Ehehehehe Tapi kalo boleh, cari yang subtittle in Malay. Kalo takde jugak, Subtitle English pon boleh jugak.. Ehehhehe

2. The Legend Of Condor Hero ( 1998 )


Nih citer aku tengok mase tingkatan bape ntah..best la jugak. Citer tajuk ni banyak versi, tapi aku nak yang keluaran tahun 1998 punye. Hehehehe 

Dua mende nih je aku nak..Agak-agak ade tak sape-sape nak sponsor hadiah nih tuk aku? Hehehehe....


p/s : Camne la ek rasenye bile dapat hadiah befday??

1 comments :: Bicara tentang befday.....

  1. suke gk cite kungfu!

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET