Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Bicara tentang terima seruan

Assalamualaikum...w.b.t


Alhamdulillah...Aku bersyukur ke hadrat Ilahi, aku diberi petunjuk. Aku tidak tahu, mengapa perasaan ini hadir tapi yang nyata aku terasa seolah-olah sudah sampai masanya aku tamatkan semua ini. Mungkin sudah sampai waktu untuk aku tinggalkan semuanya dan mulakan dengan perkara baru, harapan baru dan matlamat baru.


Oh..tiba-tiba idea aku hilang. Nampaknya aku terpaksa berhenti di sini dahulu. Aku perlu bereskan program bersama Datuk TSUM MKN pada hari jumaat nanti. Tapi sebelum tu, nak p usha aweq dulu...


Hahhahahahah




p/s : Nak g usha then terus propose....amacam?

2 comments :: Bicara tentang terima seruan

  1. hoh??

  2. dah propose pon....hahahha

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET