Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

ISU : Polis Raja Di Malaysia

Assalamualaikum....

Dalam dua tiga hari kebelakangan ini, isu yang paling HOT pastinya kecuaian kakitangan RTM yang memaparkan logo PDRM yang mungkin secara tidak sengaja telah memaparkan Polis Raja Di Malaysia.

 ( klik gambar untuk melihat video)

Pendapat penulis pula, apa salahnya kalau dikatakan Polis raja di Malaysia jika mereka ikhlas dan jujur dalam menjalankan tugas mereka. Jika mereka tidak menyalahgunakan kuasa yang diamanahkan oleh Sultan/Raja/Yang DiPertuan Besar/YDPA dalam memastikan keselamatan dan keamanan negara terjamin. Takkanlah Sultan/Raja/Yang DiPertuan Besar/YDPA sendiri turun ke padang untuk menangkap penjenayah, menjaga keselamatan dan keamanan  negara. Sudah pastilah Sultan/Raja/Yang DiPertuan Besar/YDPA perlu mengamanahkan tugas tersebut kepada Polis yang mewakili kuasa Sultan/Raja/Yang DiPertuan Besar/YDPA.

Walau bagaimanapun, pihak RTM telah meminta maaf secara terbuka kepada PDRM di atas kecuaian dan kesilapan penyiaran Logo PDRM oleh RTM. Malah, kakitangan yang terlibat pula telah dikenakan tindakan dibuang kerja oleh RTM.

(klik video di atas untuk lihat)
  

Sekian, terima kasih.


0 comments :: ISU : Polis Raja Di Malaysia

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET