Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

berehat sebentar bersama kitkat!

Aku sebenarnya tak ada idea ingin menulis apa sebenarnya. Itulah sebabnya kali ini aku saja-saja nak merapu meraban sahaja. Sekali sekala merapu apa salahnyakan? Takkanla asal nak hasilkan entri sahaja, mesti nak yang serius-serius.


Walau bagaimanapun, aku baru sahaja mendapatkan sebuah buku hasil nukilan Ridzuan Tee Abdullah yang lebih dikenali ramai dengan panggilan " Lebih Melayu dari Melayu ". Akan aku baca buku tersebut dan akan aku ulas dengan tambahan idea-idea dari aku sendiri nanti. Apa-apa pun, tunggulah sehingga aku mula membaca sehingga selesai.


Oleh kerana tajuk entri pada kali ini berehat sebentar bersama kitkat, jadi kita tengok dulu iklan yang bakal aku perlihatkan di bawah. Eh, korang dah tengok dah? Tak acilah kalau macam ni.


Apa-apa pun, ia amat sesuai dengan golongan yang kurang berkemampuan atau langsung tidak berkemampuan untuk memiliki web hosting sendiri. Anda tidak perlu mengeluarkan banyak wang ringgit untuk memiliki web sendiri. Sama ada mahu dijadikan blog, kedai maya, atau apa sahaja. 


Bermula hanya pada harga RM 1.00 sebulan anda masih boleh memiliki web hosting sendiri. Namun, tambahan sebanyak RM28.00 bagi mendapatkan domain name untuk web hosting anda. Totalnya, RM40.00 untuk satu tahun bagi web hosting anda, milik anda.


Jadi, sila klik di sini untuk mendapatkan info dan lain-lain perkhidmatan yang di sediakan. Berkenaan tentang, stabil atau tidak, aku tidak tahu. hahaha Tapi katanya, 99.99 garenti. Ye kot.. hahahaha


p/s : tamat sudah karutan pada hari ini

0 comments :: berehat sebentar bersama kitkat!

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET