Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

i'm stupid but why still using me? are you more stupid than me?

kali ini aku cume ingin bertanyakan kepada kamu semua tentang satu perkara. Ia bukan masalah atau apa pun sebenarnya. Cuma sekadar suka-suka dengan sedikit sindiran kot. Aku ada tertengok dalam list YM member-member aku, tapi salah satu status dari member-member yang online, ada satu status yang cukup menarik minat aku untuk bertanya.

Dari apa yang aku tahu dan paham, kira macam selepas di tanya lah, dia merupakan pengguna celcom broadband. statusnya berbunyi "CELCOM BODOH"

Lalu aku tanpa banyak soal, terus aku bertanya, :CELCOM YANG BODOH? HABIS MACAM MANA DENGAN ORANG YANG MENGGUNAKANNYA?"

Mungkin die sedikit beremosi dengan pertanyaan aku itu, tanpa belas kasihan terus aku di panggil BONGOK. Sememangnya dia dah marah la tu kan? Dari dulu hingga sekarang..perangai tetap tak berubah.

Apa yang aku ingin katakan ialah, kalo dah tau mende tuh BODOH misalnya, kenapa dari awal-awal lagi menggunakan celcom broadband? Tidakkah ini jelas menunjukkan ANDA seorang yang tidak membuat perbandingan terlebih dahulu? atau boleh juga aku katakan yang orang yang menggunakan celcom broadband itu LEBIH BODOH? 

Jangan kerana kita menyukai atau meminati dan memerlukannya sesuatu, kita terus menggunakannya dan membeli. periksa dahulu baik buruk, kelebihan, dan kesan-kesan. jangan sampai orang mengatakan ANDA LBEIH BODOH DARI SESUATU YANG ANDA KATAKAN BODOH WALHAL ANDA MENGGUNAKAN BARANG/ PERKHIDMATAN YANG  ANDA SENDIRI KELASKAN SEBAGAI BODOH. AMAT JELAS KEBODOHAN ANDA.


p/s : satu pertanyaan tidak sepatutnya dijawab dengan emosi. ngok!

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET