Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

TERKINI : streamyx bakal block facebook dan twitter

Banyak dah web-web untuk mendownload lagu dan movie dan drama yang di block oleh Streamyx. Kata mereka mendownload hasil titik peluh orang lain tanpa kebenaran adalah satu satu kegiatan mencuri. Jadi, jika nak lagu atau movie atau drama, sila beli DVD Ori. Pastikan Ori.


Lagi satu cadangan aku, Streamyx sila block twitter dan facebook. Kedua-dua page sosial ini mendatangkan kedan yang lebih buruk berbanding web-web yang di block untuk menghalang pengguna mendownload. Tahap kerja semakin tidak productive, student ipt leka dan leka. Termasuk juga budak sekolah menengah dan rendah. Sama sahaja.


Lagipun, akhlak masyarakat semakin buruk dan bertambah buruk apabila mereka tanpa segan dan silu meletak gambar yang tidak senonoh, biadap, kurang ajar, bergaduh, membuka aib orang lain.


Jadi, streamyx perlu lebih memandang serius perkara ini. BLOCK SAHAJA TWITTER DAN FACEBOOK. Dan tak lupe juga friendster.

3 comments :: TERKINI : streamyx bakal block facebook dan twitter

  1. amboi. garangnya , smpi nak block FB + twitter~ =)

  2. bodoh ah sykt streamyx tu
    hilang customer kot
    agak2 ah nak block

  3. haha XD

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET