Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

prelaunchX : Lihat bagaimana anda ditipu

Assalamualaikum dan selamat hari raya....



Free ya? Oh..penulis terfikir, betapa senangnya nak dapat duit. Bukannya sedikit sebaliknya nilai sehingga USD 1000 sebulan. Daftar secara percuma pula tu. Sudahla daftar secara percuma, diberi pula modal USD100. 



Kalau ajak ramai-ramai user masuk dan daftar, dapat pula bonus. Bonus pula bukannya statik USD10 seorang. Ada pula tingkat-tingkatnya. Bonus diberi mengikut level iaitu dari level 1 hingga level 10. Dari level 1 hingga 5, bonusnya tidaklah banyak sangat. Kalau dilihat nilainya, sedikit sahaja tetapi bila dilihat bonus level 6 hingga 10, boleh gelap mata melihat nilainya. Lagi ramai yang daftar melalui link kita, lagi banyak la dapat.


Bagaimanapun, untuk membuka kunci level 6 hingga 10, terdapat 2 pilihan yang diberikan yang seterusnya berpeluang untuk mendapatkan wang (bonus) dari level 1 hingga level 10. Setelah dilihat secara teliti, dapat disimpulkan bahawa anda akhirnya perlu mengeluarkan sejumlah wang. Dengan kata lain, tak adanya percuma. Ia sekadar memerangkap anda dengan sejumlah bonus yang begitu banyak, apabila anda terpengaruh, di situ bermulalah anda diTIPU.

Pilihan pertama :


Pilihan kedua :
 



Tapi, jika anda masih mahu mendaftar juga, Anda boleh klik di sini dan daftar, penulis tidak mempunyai sebarang halangan. Cuma nasihat penulis, usah mudah tertipu. Jangan cepat percaya apabila janji-janji manis berupa wang diberikan. Jangan mudah terpedaya dengan janji apabila anda ditunjukkan sejumlah wang yang banyak yang memerlukan anda berkorban deminya yang akhirnya membuatkan anda menyesal.

Begitu juga dengan janji-janji manis dari pihak pembangkang. Usah mudah anda terpengaruh. Akhirnya anda juga yang akan menyesal.

*** ANDA MAHUKAN DOMAIN SECARA PERCUMA UNTUK BLOG ANDA? SILA KLIK DI SINI

5 comments :: prelaunchX : Lihat bagaimana anda ditipu

  1. kah3..lu bgtw psal mende tu menipu..tp lu sndiri yg sign up mende tu..lu nie kuat belit r der..mcm tv3 dah..anjing suruhan umno ngn bN..

  2. This comment has been removed by the author.
  3. haha.. nak bgtau bnda nie pown nak selitkan politik lg.. banggang la.. dah mcm kUTU-SANg Penipu ko nie..

  4. ahahahaha.. pape je la.. layankan ajek membace.. pencacai2 parti politik len tu bkn leh trime kalo kene kutuk.. tp kalo dowang kutuk xpe plak.. ape punye pemikiran tah.. wat de pepek la prangai kowang ni.. puiii

  5. prelaunchx itu scam kalau mau cari dollar lebih baik main lr games sahaja. supaya pasti menang pakai software SLRG HackeRina1. Dapatkan softwarenya disini: http://softwarelibertyreservegames.weebly.com

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET