Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

TANDA PUTERA di POLITIKKAN?

Salam dan selamat sejahtera....


Mengapa TANDA PUTERA mesti dipolitikkan. TANDA PUTERA merupakan sebuah filem sejarah yang harus ditonton oleh semua Rakyat Malaysia. Sejarah telah mengajar kita bahawa PERPADUAN dikalangan rakyat adalah penting dalam memastikan keamanan negara terjamin.



Penulis selaku rakyat yang lahir tahun 1980an sudah pasti tidak melalui peristiwa hitam seperti yang berlaku pada tahun 1969. TANDA PUTERA boleh menerapkan semangat cintakan negara dan yang lebih penting menerapkan SEMANGAT PERPADUAN dikalangan rakyat Malaysia terutamanya generasi muda yang tidak pernah hidup susah.

Pembangkang seharusnya menyokong dan memberi sokongan kerana masih ada pengarah dan penerbit yang sanggup menerbitkan filem seperti TANDA PUTERA. Jika nak diharapkan anda, sudah pasti TIDAK MUNGKIN adanya filem sedemikian.

Apa yang anda ( PAS, DAP, PKR ) tahu hanyalah membangkang dalam semua perkara walaupun perkara tersebut menguntungkan rakyat dan negara. Bagi anda, orang lain buat semua salah dan yang betul hanya anda.



   


Walau bagaimanapun, bagi penulis Pakatan sebenarnya bimbang TANDA PUTERA akan menyebabkan mereka tidak popular. Mereka bimbang jika TANDA PUTERA menjadi salah satu faktor kekalahan mereka.
 

Jadi, penulis berharap masyarakat terutamanya mana-mana parti politik usahlah mempolitikkan TANDA PUTERA  sebaliknya beri sokongan dan ramai-ramai menonton agar semangat cintakan negara bertambah tebal. InsyaALLAH, tragedi 1969 dapat kita elakkan pada masa depan.
 

Sama-sama kita berkunjung ke pawagam pada bulan September nanti.


Berikan tanda sokongan anda dengan "klik like" pada facebook page seperti di bawah.



Jika anda mahu terus memboikot, apa kata sertai Kempen BUY CHINESE LAST yang dianjurkan oleh penulis. Bantulah peniaga-peniaga ISLAM dan peniaga-peniaga MELAYU. Berbelanjalah di kedai-kedai mereka sebagai sokongan.

 

0 comments :: TANDA PUTERA di POLITIKKAN?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET