Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Surat cinta utk yg tersyg 4 : jangan kamu marah-marah

Tidur aku lena pada malam ini tanpa sebarang kegusaran, walaupun sedikit. Mengapa? Kerana hati aku telah jelas semuanya. Telah terjawab apa yang tertanya-tanya sebelum ini. Pada aku, apa yang berlaku sebelum ini  habis terpadam bila bangun pada pagi ini, ke masjid dan subuh berjemaah. Memang besar rahmat yang kamu bawakan untuk aku. Terima kasih Cik Nur Syuhada Sahimi.


Terima kasih juga kepada Cik Azzi jitra, Cik Ziera perlis, Cik Mai selangor dan Cik Asliani kemaman. Kamu menghilangkan mood-mood aku yang tak tidak baik. Mengembalikan tawa aku yang HAHAHAHAHAHHAHA (bukan gelak sebeno). Terima kasih.


Tapi bangun tidurku sedikit terganggu. Inbox facebook dan telefon dihadiri oleh mesej-mesej dari orang yang tidak ku kenali ( sebenarnya kamu Cik Nur Syuhada Sahimi ). Kamu marah-marah pada aku. Diarahnya aku delete entry-entry dan tag. Tidak perlulah kamu marah-marah dan arah-arah aku. Jika perkara itu tidak benar, kebatilan akan terserlah juga nanti. Tidak perlu kamu takut dan bimbang.  Aku tidak mengenali kamu. Jadi siapa kamu ingin berbuat demikian..kan?




p/s : tag to Cik Azzi jitra, Cik Ziera perlis, Cik Mai selangor dan Cik Asliani kemaman.
p/s : bila kamu remove aku dr face book yer?

4 comments :: Surat cinta utk yg tersyg 4 : jangan kamu marah-marah

  1. uiks!
    nape nieyh??
    sian2!

  2. sekadar entri...hehehehe

  3. erk,apakah?????????
    *confused!*

  4. hahhahaha
    drama sematah2 la cik asliani

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET