Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aishhhhhh.......
Apa nak jadi dengan aku sekarang ni....adoiiiii, ni yang aku malas ni. Walaupun aku sebenarnya happy tapi dalan happy pon aku resah je.Aku dah niat xmo jatuh cinta lagi selagi aku tak abes belajar tapi....
adoi.....dah la jenis agak kuat jugak cemburu aku ni. Even aku sebenarnya tak kisah tapi bila tengok die bersembang ngan kawan-kawan die then at the same time sembang ngan aku 5, 6, 7,8 minit jawab sekali je...aduhssss.......naseb la. Nak kire macam mane skang ni....

4 comments :: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  1. good to hear this.

  2. masalah nye x good tuh la..
    oit cik memy, mana buah tgn taiwan tuk aku?

  3. hm....tahniah la

  4. anonymous? sape kah anda

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET