Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

Pakatan Rakyat suka benar memilih pemimpin kaki SEKS


Assalamualaikum w.b.t

Jika semalam penulis mendedahkan isu akhbar rasmi PAS iaitu Harakah sememangnya gemar membawa berita berunsurkan fitnah, maka hari ini penulis ingin membawa isu video lucah pula. Anda boleh baca di sini.

Pas menyeru seluruh rakyat Malaysia melalui NGO-NGO mereka supaya menolak parti yang membawa budaya mempertontonkan video lucah kepada umum. TETAPI adakah mereka menyatakan dan menyeru supaya rakyat menolak pelaku video lucah tersebut?





Tanpa sedikit pun idea yang dilontarkan supaya menyiasat isi kandungan video tersebut, adakah video tersebut Original ataupun fitnah seperti yang digembar-gemburkan oleh mereka. Tidak sedikit pun ada idea-idea seperti itu.

Penulis akui, mendedahkan keburukan dan keaiban orang lain terutamanya sesama Islam itu salah. Tetapi penulis tidak mahu dan tidak sesekali ingin memiliki pemimpin yang seperti dalam video-video lucah yang telah tersebar. 

Rasanya tidak salah jika penulis mengatakan bahawa PAS, PKR dan DAP sebenarnya suka jika pemimpin mereka terlibat dalam aktiviti tidak bermoral seperti itu.

0 comments :: Pakatan Rakyat suka benar memilih pemimpin kaki SEKS

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET