Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

Agenda SUARAM terdedah!!! Alhamdulillah, SOSMA dapat membantu dengan izin ALLAH



Dek kerana bimbang segala perancangan yang kononnya telah dirancang secara rapi tidak dapat dilaksanakan kelak, maka pelbagai tuduhan telah mereka buat semata-mata kerana agenda jahat mereka tidak terlaksana kelak.

Ingatlah, ALLAH s.w.t tu Maha Mengetahui, DIA telah mengaturkan dengan adanya ISA yang kemudiannya diganti dengan SOSMA semata-mata untuk melindungi negara ini dari segala ancaman dan niat jahat dari golongan seperti SUARAM dan lain-lain sama ada dari dalam mahupun luar negara.

Dengan adanya Akta Kesalahan Pilihanraya, dan ditambah dengan SOSMA, maka mereka mendapati niat jahat mereka amat payah untuk terlaksana. Maka dengan menghebah-hebahkan cerita yang sememangnya suka didengar oleh puak-puak penyokong setia PAS, PKR dan DAP dengan harapan mereka bangkit untuk "memeriahkan" suasana pada hari mengundi kelak. 

Begitulah sifat-sifat yang ada pada "bangsa" yahudi di Malaysia. 



0 comments :: Agenda SUARAM terdedah!!! Alhamdulillah, SOSMA dapat membantu dengan izin ALLAH

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET