Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

PKR parti pengedar pil kuda, penyebar fahaman komunis?



Assalamualaikum......

Penulis menggesa semua rakyat Malaysia agar menolak calon Pakatan Rakyat. Mereka terbukti amat merbahaya kepada Malaysia. Ada yang menjadi tokan/pengedar pil kuda dan ada yang berfahaman komunis.

Adakah kita mahu menyerahkan nasib Malaysia di tangan mereka. Alamatnya bertambah ramaila penagih pil kuda di Malaysia. Tu belum kira yang berfahaman komunis yang ternyata menolak kewujudan tuhan, ALLAH yang Maha Pencipta. 


Jika mereka diberi mandat untuk memerintah negara, pasti akan berlaku kelambakan pengedar pil kuda, pengedar dadah seperti ganja, heroin, dan lain-lain benda terlarang yang seangkatan dengannya. 

Itu belum dikira lagi penyebar fahaman komunis yang menolak kewujudan Yang Maha Pencipta. Apa nak jadi dengan PKR, dulu Nurul Izzah kata tentang kebebasan beragama yang membolehkan Orang Islam menukar agama, terdahulu sebelum itu ayahnya, seorang yang gila-gila nak jadi perdana menteri ( kata Tun Mahathir ) pula bersetuju Lina Joy menukar agama (murtad).

Orang sebegini yang kita hendak harapkan membela Kesucian Agama Islam? Agama kita? Jawabnya tidak sesekali la....

#TidakSamaSekaliLAH!!

0 comments :: PKR parti pengedar pil kuda, penyebar fahaman komunis?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET